A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fekete cipőik vannak."

Fordítás:They have black shoes.

4 éve

6 hozzászólás


sanyi100

Black shoes are

4 éve

Maminti.
Maminti.

Teljesen rossz a mondatod! Először is hiányzik az alany, másodszor rossz a sorrend, (helyesen: They are black shoes) harmadszor, ez azt jelenti, hogy Azok fekete cipők

4 éve

T.Z.N
T.Z.N

Én még kezdő vagyok, de az iskolában is úgy tanultam hogy: They are black shoes. Nem értem miért nem fogadta el. Még szótárban is megnéztem és a mondtat amit írtam helyes.

4 éve

Maminti.
Maminti.

A "they are" azt jelenti, "ők/azok vannak". Vagyis a "they are black shoes" jelentése: azok fekete cipők.

4 éve

Mohapali

they wear black shoes

2 éve

Maminti.
Maminti.

"they wear black shoes" = fekete cipőt viselnek/hordanak

2 éve