"He has his fingers on the table."

Fordítás:Az asztalon vannak az ujjai.

May 31, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


miklos44

Ha nincs az asztalon akkor nem "birtokolja" az újait. Mindenesetre én úgy érzem, hogy itt a "valamin levés" és nem valami "birtoklása" a megoldás.


balazsil

his fingers are on the table miért nem jó:?


Harga

Nem rossz, de az eredeti szerintem "angolosabb". Érdemes azt megtanulni.


johalasz46

Felesleges bonyolítani. Minél egyszerűbben kell fordítanunk a mondatot. / balazsil-nak van igaza ! - 2022.03.


malackutya

Nala vannak az ujjai az asztalon. Ez a sok he has!? MIERT NEM LEHET IGY? HIS FINGERS ARE ON THE TABLE.


Harga

Ez a program Amerikából indult úgy, hogy leírtak angol anyanyelvűek olyan dolgokat, amiket szerintük érdemes az angol nyelv tanulásához megismerni. Ezután önkéntesek elkezdték leírni, hogy más nyelveken ez szerintük mit jelent. Ha tudsz jobb fordítást, azt érdemes javasolni, de szerintem érdemes megjegyeznünk, hogy ők így is kifejezhetik magukat. Érdemes arra koncentrálni, hogy ami angolul így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent. (Lehet hogy morbid, de a te mondatodról az jutott eszembe, lehet hogy ő nincs is a közelben, csak az ujjai vannak az asztalon. :) )


malackutya

Nagyon tetszel nekem Hanga! vki megértett! Rendesen arra számítottam, h tautológikus magyarázatokba kellene zavarodnom. - Persze, csak ostobán hallgattam volna. -


Harga

It was my pleasure. :)


Prof.MT

Megoldás dobta: "Az ujjai az aZStalon vannak" Azstal?


Harga

Nekem ezt: "Az asztalon vannak az ujjai." Szerintem korrekt.


JriLszl

"Az ő ujjai az asztalon vannak." nem fogadta el. jelentettem...


Harga

Ezt kicsit túlkomplikáltad, nekem duo megoldása szimpatikusabb.


bardospince

His fingers are on the table

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.