1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băiatul mănâncă pâine."

"Băiatul mănâncă pâine."

Traducere:The boy eats bread.

May 31, 2014

13 comentarii


Luana19

eu tot nu inteleg diferenta intre ,,The boy eats bread" si ,,The boy eats the bread".


AnnaT130

The Bread pâinea bread pâine


vladcristi.t

Corect e "is eating",pt. Ca nu e un adevar general valabil,nu e o regula ca barbatul sa manance paine...mananca doar atunci cnd vrea el:).


CiprianCip18

Eats știam că se folosește la plural, nu? The boy eat bread?


RaphtaliaW

Este o diferență dintre adăugarea unui "s" la substantive și adaugarea unuia la verbe.

La SUBSTANTIVE se adaugă "s"/"es" depinzănd de vocalele și consoanele cu care cuvântul respectiv se termină.

De exemplu: Cat-catS Kiss-kissES Chair-chairS Fish-fishES

La VERB se adaugă "s" la persoana a III-a singular (he, she, it) I play You play He/she/it playS We play You play They play


I.O.N.E.L.A

Am uitatsa pun un "s" si ma corectat


maria_iuliana_96

De ce the water eating bread?


DorinaDinu2

Nivel foarteeee ușor eu mă încurcl

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.