1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Rezalet çıkartma."

"Rezalet çıkartma."

Çeviri:Do not make a scene.

May 31, 2014

11 Yorum


mbcanbolat

make a scene olay çıkarma anlamında. Rezalet çıkarma Don't create a scandal daha doğru olur bence.

May 31, 2014

smyras07

YA BEN DE STİCKER ANLADIM ABİ HİÇ SORMA

February 17, 2017

evvalncez

Ayn ya ufyfyetff

September 8, 2019

Aya511766

ya afedersiniz de ben çıkartmayı sticker anladım???

February 10, 2017

emredeniz07

"Do not make a mess" olmaliydi bence

April 28, 2017

karrman

CikarTma degil, cikarma. Duzeltilmeli.

April 10, 2015

candost2

Do not make a scandal. Doğru cevap olabilir mi?

December 31, 2015

CanAsaad

Make a fuss da kullanılır

March 18, 2015

Zodymania

do not cause a scandal, olmalıydı bence

April 2, 2015

sonstiq

Do not scandalize - kabul edilmedi

October 23, 2016

ErhanGkmen

Ne akaka yaaa

April 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.