"Van kabátja?"

Fordítás:Does he have a coat?

4 éve

7 hozzászólás


PlGbor1

Itt azert nem jo a has mert does-t hasznalunk?

4 éve

budai.doc

Így igaz.

4 éve

szedima

Miért kell a kabát elé az "a" mikor nem az volt a kérdés hogy vane egy kabátja hanem hogy van e kabátja. Lehet hogy több van neki.

4 éve

Alysonnemaparker

Az egész programban helytelenül használják! Az angol mindig kirakja a határozatlan névelőt: "a", ha nem tudja hány darab, vagy a "some"-ot.

4 éve

ValiKardos

A does-sel én még eddig nem találkoztam.

6 hónapja

Dandie66

A "Has she coat?" Miért nem jó?

4 hónapja

Gyula110257

A does az csinált jelent?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.