1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They do not usually write le…

"They do not usually write letters."

Çeviri:Onlar genelde mektup yazmazlar.

May 31, 2014

10 Yorum


valinorman

ben bunu doğru yaptım ama bir sorum var burada "mektup" ibaresi illa ki buradaki gibi çoğul mu kullanılmalı. "letter" değil de "letters" şeklinde mi olmalı mecburen yani


Lalegs

Onlar genelde mektuplar yazmaz,?


Alihaydard

Onlar normalde mektup yazmazlar dedim kabjl etmedi


Selcen_Ozturk

normalde ve genelde aynı şey değil


zennur.123

Selcen sen bu işi biliyosun lütfen söyler misin neden letters yani çoğul olarak geldi


H.dogan

Neden letter değil de letters?


nuray320766

Artik gunumuzde mektup yazilmiyor gibi ama cumlelerde ne kadar cok geciyor her zamanda en az bir tane letter li cumle


MahmutOurl

bi de benim bildiğim sıklık zarfları yardımcı fiilinden önce geliyordu, mesela;

"they usually do not write letters." yazmak daha doğru değil mi, öbür şekil sanki cümlede amlatım bozukluğu var gibi


cihat808538

Onlar genellikle mektup yazmazlar dedim kabul etmedi. Neden acaba bilen arkadaşımız yazabilir mi?


Alihaydard

"Normalde" kelimesi bazen "genelde" anlamında da kullanılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.