Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They do not usually write letters."

Çeviri:Onlar genelde mektup yazmazlar.

4 yıl önce

8 Yorum


valinorman

ben bunu doğru yaptım ama bir sorum var burada "mektup" ibaresi illa ki buradaki gibi çoğul mu kullanılmalı. "letter" değil de "letters" şeklinde mi olmalı mecburen yani

4 yıl önce

Lalegs

Onlar genelde mektuplar yazmaz,?

3 yıl önce

Alihaydard

Onlar normalde mektup yazmazlar dedim kabjl etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde ve genelde aynı şey değil

4 yıl önce

zennur.123

Selcen sen bu işi biliyosun lütfen söyler misin neden letters yani çoğul olarak geldi

2 yıl önce

H.dogan

Neden letter değil de letters?

2 yıl önce

nuray320766

Artik gunumuzde mektup yazilmiyor gibi ama cumlelerde ne kadar cok geciyor her zamanda en az bir tane letter li cumle

2 yıl önce

MahmutOurl

bi de benim bildiğim sıklık zarfları yardımcı fiilinden önce geliyordu, mesela;

"they usually do not write letters." yazmak daha doğru değil mi, öbür şekil sanki cümlede amlatım bozukluğu var gibi

2 yıl önce