1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They do not usually write le…

"They do not usually write letters."

Çeviri:Onlar genelde mektup yazmazlar.

May 31, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

valinorman

ben bunu doğru yaptım ama bir sorum var burada "mektup" ibaresi illa ki buradaki gibi çoğul mu kullanılmalı. "letter" değil de "letters" şeklinde mi olmalı mecburen yani

August 10, 2014

Lalegs

Onlar genelde mektuplar yazmaz,?

December 13, 2014

Alihaydard

Onlar normalde mektup yazmazlar dedim kabjl etmedi

May 31, 2014

Selcen_Ozturk

normalde ve genelde aynı şey değil

May 31, 2014

zennur.123

Selcen sen bu işi biliyosun lütfen söyler misin neden letters yani çoğul olarak geldi

January 18, 2016

H.dogan

Neden letter değil de letters?

December 4, 2015

nuray320766

Artik gunumuzde mektup yazilmiyor gibi ama cumlelerde ne kadar cok geciyor her zamanda en az bir tane letter li cumle

November 30, 2015

MahmutOurl

bi de benim bildiğim sıklık zarfları yardımcı fiilinden önce geliyordu, mesela;

"they usually do not write letters." yazmak daha doğru değil mi, öbür şekil sanki cümlede amlatım bozukluğu var gibi

April 13, 2016

cihat808538

Onlar genellikle mektup yazmazlar dedim kabul etmedi. Neden acaba bilen arkadaşımız yazabilir mi?

April 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.