1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The conference"

"The conference"

Fordítás:A konferencia

May 31, 2014

8 hozzászólás


PollenSky

Azt értettem, hogy "the kind friends" :D


oXcsillagXo

Hat ha nem ugyan ezt hallottam... :'DDDD


resi69

En is ezt ertettem.. ;) Gondolkodtam is mifele baratok lehetnek...


Tutika91

Akkor gratulálok


karak74

Akkor sajnos nekem is gratulálhatsz! Pont előző kérdésnél vitáztak a boyfriend jelentéséről (udvarló kontra férfi nemű barát), így az én agyam is ebbe az irányba asszociált. Értettem én, hogy nem boyfriends, meg nem girlfriends, de mondom countfriends (mint számos barát? Még életemben nem hallottam effélét, de hát amikor tanul az ember, sok újat hall. )


Subarufan2002

csak nekem jutott eszembe a skype?


Jusek

Trajcigfircig érthetetlen


Harga

Nem baj, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.