1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben piyasalar hakkında bir ç…

"Ben piyasalar hakkında bir çalışma okudum."

Çeviri:I read a study about markets.

May 31, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

onurkenancinar

Study yerine work yazdim neden kabul edilmedi?

September 10, 2014

doutrkan

Study kelimesi burada araştırma anlamına gelmektedir. Work kelimesi daha çok iş, sanat eseri gibi anlamlara gelir.

October 14, 2014

erdem.gelegen

Okudum geçmiş zaman değil mi? Geçmiş zamanı çeviride hangi kelime sağlamış oldu.

October 7, 2014

doutrkan

Geçmiş zamanda fiilin ikinci hali kullanılır. Read kelimesinin ikinci hali de 'read' olarak yazılır fakat 'riid' yerine 'red' olarak okunur.

October 14, 2014

alen21

i have read a worksheet about markets neden kabul edilmedi?

January 31, 2015

mehmet792968

Gecmis zamani islemedi. Su ana kadarki ilk gecmis zaman sorusu. Bence iptal edilmeli ve genis zaman yapilmali. Okurum gibi. Bence zaten gozden kacmis

June 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.