1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Doktor üniversitede çalışıyo…

"Doktor üniversitede çalışıyor."

Çeviri:The doctor works at the university.

May 31, 2014

11 Yorum


just.kradon

şimdi zamanı ne güzel çevirmişiniz


joseph030

Şimdiki zamanı verip cevabı geniş zaman istiyor, bu ne saçmalıktır


422422werker

in neden olmamaktadır ?


rza35

in yerine neden at kullanılıyor burda


KdrKT

in the college neden olmuyor


HanifeTeke1

bence çok saçma aynısını yazdığımda yanlış çıkıyor


WhatIsTheHakikat

The doctor works at the collage??


Murad106431

"The" orada olmamalıdır çünkü bir insan herhangi bir yerde çalışıyorsa "the" kullanılmaz.


HalilKarak595521

The neden kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.