1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Doktor üniversitede çalışıyo…

"Doktor üniversitede çalışıyor."

Çeviri:The doctor works at the university.

May 31, 2014

6 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

just.kradon

şimdi zamanı ne güzel çevirmişiniz

July 24, 2014

422422werker

in neden olmamaktadır ?

August 22, 2015

KdrKT

in the college neden olmuyor

October 17, 2014

rza35

in yerine neden at kullanılıyor burda

November 30, 2014

joseph030

Şimdiki zamanı verip cevabı geniş zaman istiyor, bu ne saçmalıktır

May 28, 2015

Murad106431

"The" orada olmamalıdır çünkü bir insan herhangi bir yerde çalışıyorsa "the" kullanılmaz.

September 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.