1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kitabın aynı zamanda Porteki…

"Kitabın aynı zamanda Portekizcesi de var."

Çeviri:The book is also available in Portuguese.

May 31, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

bacio_

available'ın müsait, uygun anlamı yokmu? burda ne anlamda kullanılmış?

May 31, 2014

altunufuk

Portekizcede mevcut, Portekizcesi var


AltayFaruk

Mevcut anlaminda kullanilmis


AliGoksel

"at the same time" eklenirse daha iyi çeviri olur.


altunufuk

'also' da 'aynı zamanda' anlamında


ozleyen

At the same time ile başlayan çevirisi tam olarak nasıl olur? Yanlış yazdım ve kabul etmedi sanırım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.