1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There is something wrong her…

"There is something wrong here."

Fordítás:Itt valami nincs rendben.

May 31, 2014

11 hozzászólás


fectroll

Itt valami hiba van. is elfogadásra került.


fectroll

"Van valami rossz itt." elfogadta...


berger.csaba

Valami baj van. Mert ezt nem fogadta el :)


AkosSz.

Az 'itt' (here) kimaradt.


gnebeva

Nincs benne, hogy itt.


fectroll

Valami baj van itt! is jónak tekinthető.


Tamsage

A 'there' az nem azt jelenti, hogy ott? A 'here' pedig itt... Akkor most mi van? O.o


vasvariistvan

Here =itt, there = ott, there is =van, there are =vannak


Judit239080

Az Itt nincs rendben valami nem tetszik neki, pedig magyarul ez ugyanazt jelenti. A magyarját javítani kellene. Bejelentettem.


Kinga681362

Valami baj van miert nem jó?


KatalinBny2

Szerintem is a baj van lenne a jó fordítás.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.