Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir gazete"

Çeviri:A newspaper

4 yıl önce

36 Yorum


selena1223

A///ANARASINDA FARK VARMI

3 yıl önce

Abdulkadir950594

Sesli harfle baslayan kelimerin öncesinde kullanilacaksa an kullanilir.sessiz harfle baslayandab once kullanilacaksa a kullanilir.

3 yıl önce

edatur

Evet var. A sessiz harflerin başına gelir. Örneğin: A Book. Ama AN sesli harflerin başına gelir. Örneğin: AN Apple.

3 yıl önce

basak1907b

sesli harfle başlayan kelimelerden önce an sessiz harfler için a kullanıcaksın

2 yıl önce

selena1223

açıklama için teşekkürler anladım

2 yıl önce

Tuttifutti1

Evet fark var :D

3 yıl önce

selena1223

peki fark nedir söylermisin bizde bilelim

2 yıl önce

yusufmert2006

yok

2 yıl önce

Tutu736110

A samitlerle olur.an saitlerle

1 yıl önce

arjin41

Olmuyor.

3 yıl önce

damlam2005

oluyo

3 yıl önce

Mrs__Phantomhive

a bir anlamına mı geliyor?

3 yıl önce

mervesevgi1

saçmasaçma şeyler temel 1 de bunlar vardı gerek yok bidaha yazmaya ve sıkıcıymış

3 yıl önce

tuneyli

Hani newspapers olurdu herzaman çoğul kullanılırdı

3 yıl önce

Tenayyy

A paper ile A newspaper aynı değil mi

2 yıl önce

BaakSenaYA

Ya lütfen biri anlatsın anlamadım

2 yıl önce

Ygtsrf1

Bir a newspaper İÇİN BU KADAR YORUMA GEREK YOK ANLAMAYAN GITLAR BU GALP HERKESE GELSİN

1 yıl önce

_aysegul57_

the newspaper olması lazım...

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the hiçbir koşul altında "bir" anlamına gelmez

3 yıl önce

elifnazzz12

Çok doğru The'nın anlamı bile yok

3 yıl önce

ozgeozgemelek

Hayir tabi ki

3 yıl önce

zazake12

Aynn bende ole yaptim

3 yıl önce

damlam2005

no a newspaper olcak

3 yıl önce

45170520205

the newspaper diye yazılıyor diyordum

3 yıl önce

zazake12

The newspaper yaptim.

3 yıl önce

burakaltpa

The daha uygun

3 yıl önce

mitetin3

Oj

3 yıl önce

tuna68637

Gh

2 yıl önce

3CEsad

oha ya abi ya bukadarmı olur

2 yıl önce

nesimi463664

N

1 yıl önce

nesimi463664

A newspaper

1 yıl önce

TahaYav

news ile news paper aynı diye söyledi

1 yıl önce

ecesu276648

bir gazete İngilizcede böyle mi yazılır a newspaper diye mi yzılır

1 yıl önce

HELN126736

JGYD34 kulübüne üye olabilirsiniz

6 ay önce

HELN126736

JGYD34 kulübüne üye olabilirsiniz

6 ay önce

Gnnurkarab

Ddv

4 ay önce