A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A szülei viszont még mindig ott laknak."

Fordítás:However his parents still live there.

0
4 éve

12 hozzászólás


taschler0903

a but miért kell oda ?

3
Válasz3 éve

MargDarzs

But? Miert?

2
Válasz3 éve

kooow

A magyar fordításból nem derül ki, hogy kellene a however szó is. Mert e nélkül nem fogadja el helyesnek.

0
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Dehogynem... A szülei viszont még mindig ott laknak

2
Válasz4 éve

johalasz46

Ez igy igaz is. Viszont (however...) a "there is = ott van " szerkezet mintájára miért nem "there live= ott laknak" ??? Mitől fordul meg az alany-állitmány sorrendje?

0
Válasz1 éve

Maminti.
Maminti.

Nem fordul meg. Itt az alany a "szülei", az "ott" helyhatározó. A "there is" azt jelenti, hogy "van".

"There is a flower in my room - Van egy virág a szobámban"

"There is a boy there - Van ott egy fiú"

1
Válasz1 éve

borandi68

Én ott csúsztam el hogy a "stil"l az ige elé kell és nem utána

0
Válasz3 éve

Zsuzsizsuzso

But his parents still live there - elfogadta. (A however-re gondoltam először, de féltem, hogy túl hosszú, vagy nem ismeri fel a mikrofon.

0
Válasz3 éve

N.Szel_Mari

Az 'always' miért nem jó?

0
Válasz2 éve

Hanti01

Szerintem a magyar fordítás rossz vagy az Angol mondat, mert hiányzik a mindig a folyamatosság!

0
Válasz11 hónapja

Harga
Harga

Szerintem jó mindkettő, te hogyan mondanád?

1
Válasz7 hónapja

Robbie747

Javítsátok már ki legyetek szívesek!!!!

0
Válasz10 hónapja