"O oğlundan bir mektup alır."

Çeviri:He gets a letter from his son.

4 yıl önce

4 Yorum


auspices

"She takes a letter from her son" masanın üzeirnden de alabilir... eldeki mektubu da alabilir.... neden olmaz?

4 yıl önce

DrJava
DrJava

Bildiğim kadarıyla almak eyleminde bir gönderen var ise "get" kullanılır. Örneğin ceketini alacaksan "take" kullanırsın. Ama birinin mesajını aldıysan "get" kullanman gerekir.

4 yıl önce

Modemang

She gets yazdim neden kabul etmedi kadinin oglu olamaz mi ?

4 yıl önce

MystiChakra

3cümlede bana doğru gibi geldi. fakat 2si doğruymuş?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.