Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O oğlundan bir mektup alır."

Çeviri:He gets a letter from his son.

4 yıl önce

12 Yorum


auspices

"She takes a letter from her son" masanın üzeirnden de alabilir... eldeki mektubu da alabilir.... neden olmaz?

4 yıl önce

DrJava
DrJava

Bildiğim kadarıyla almak eyleminde bir gönderen var ise "get" kullanılır. Örneğin ceketini alacaksan "take" kullanırsın. Ama birinin mesajını aldıysan "get" kullanman gerekir.

3 yıl önce

Modemang

She gets yazdim neden kabul etmedi kadinin oglu olamaz mi ?

4 yıl önce

MystiChakra

3cümlede bana doğru gibi geldi. fakat 2si doğruymuş?

3 yıl önce

MuratDemir874747

aslında üçüncüsüde doğru fakat ( an ) yazdığı için yanlış she receives a letter from her son olsaydı doğru olurdu

2 yıl önce

xoutoforderx

take a letter olmaz mı

4 yıl önce

Rabiaydin1212

he take a letter from him niye olmaz

3 yıl önce

gulcinzkl

her ne alaka oğlundan almıyor mu mektubu interesting

2 yıl önce

slhirmk

Beni moderatör yapın, yanlış sonuçları hemen çözeyim Allah aşkına!

2 yıl önce

slhirmk

She yerine illa he mi kullanmamız lazım? Bu kadar da olmaz!

2 yıl önce

jun298994

Üç şıkkıda işaretledim doğru olanıda ama hata verdi

2 yıl önce

Recelik
Recelik

Receives yerine neden gets ??

3 yıl önce