A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A cukor fehér."

Fordítás:Sugar is white.

4 éve

5 hozzászólás


AnikoDibaczi

Miért nem kell a "THE" a cukor elé?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az angol nyelvben, ha általában van szó valamiről (tehát nem egy meghatározott dologról) akkor nem szabad határozott névelőt használni. Itt olvashatsz a névelőkről: http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozatlan.phtml

http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml

4 éve

AnikoDibaczi

köszi, a segítséget

4 éve

Erika313327

Nem értem! Egyszer "are", egyszer "is". De miért?

1 éve

Maminti.
Maminti.

Az "are" többes szám, az "is" egyes szám.

1 éve