Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar bir elma yer."

Çeviri:The boys eat an apple.

4 yıl önce

32 Yorum


ylmzsngl

An eki nezaman kullanılır? Çoğul öznede mi?

4 yıl önce

cgidik

a ve an takilarini anlamı birbirine eşittir yani "bir" demektir. Sadece tekil nesnelerde kullanabilirsin bu ekleri. Ingilizcede okuduğun kelimeyi telafuz ederken kelime sesli harfle basliyorsa "an" takisi, ayni şekilde telafuz ederken sessiz harfle basliyorsa "a" takisi kullanilir. Örneğin, an apple, an accident, an hour. Bunlarin hepsi telafuzda sesli harfle başlar. A tree, a car, a university. Bunların hepsi telaffuzda sessiz harfle başlar. Dikkat edersen kelimelerin baş harfi sesli ya da sessiz diye değil, telaffuzda sesli ya da sessiz ile başlaması önemli.

3 yıl önce

NALZTRK

Evet dogru soyluyorsun

3 yıl önce

Zynp.x

An university ve a hour olmalıydi

1 ay önce

Madina488902

hayır , önemli olan teleffüz burada yuniversiti dediyimiz için an değil a artikilini kuııaniyoruz . Hour 'da ise Auə okunduğu işin an artikli ile olmalı

4 hafta önce

Rozerin262306

Sesli harfle başlayan ve tekil olanda

2 ay önce

Aysun165800

1 rakamlamı olacaktı :D ne alaka belki ben sayıyla yazacam :D

1 yıl önce

duo223353
duo223353

İngilizcede sayıya ihtiyacımız her zaman olmuyor

9 ay önce

babacoek

Eats degilmi hangi oglanlar bilmioruz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eats ya da eat olmasının oğlanların belirli olup olmamasıyla bir alakası yok. fiile -s takısı SADECE 3. TEKİL şahıs için gelir, oğlanLAR ise çoğul

4 yıl önce

Xudaverdi1

boy karşısında the var ondan her halde

4 yıl önce

MehmetDeri4

Xuda fiz

11 ay önce

cgidik

Eats demen için tekil olmalı ama oglanlar diyor zaten yani çoğul. Eat demen gerekir.

3 yıl önce

elad626956

S❌ - I,you,we,the S- he,she,it

7 ay önce

Keremkanadli

an koymadim die yanlis dedi

3 yıl önce

EmrahYILMA4

The ne zaman kullaniliyor bide eat neden sonda kullanilmiyor

3 yıl önce

melis629028

Aynen

2 yıl önce

Madina488902

the bilmiyorum ama Eat verb olduğu için sonda kullanılmıyor

4 hafta önce

kubra950726

Boys eat a apple nasıl olmaz da a yerine 1 koyunca oluyomus ne alaka

3 yıl önce

melis629028

:D

2 yıl önce

ozsanane

cok sacma.

1 yıl önce

htceay0

boys a apple eat olması gerekmıyormu one ne alaka

1 yıl önce

beuygun

Place an Apple in the boys. olması lazım

1 yıl önce

Ahmetakr599116

boys an apple eats

1 yıl önce

tubaalis

sonuçta ingilizcede one da a, an da bir sayısına giriyor

1 yıl önce

Rabia34873

a değilde 1 yazmalıymışım anlamadım :d

1 yıl önce

habibe854467

Eat a s takisi ne zaman geliyo yardimci olurmusunuz

7 ay önce

HseyinGl20

Yanlis oluyo ya

7 ay önce

ZelalMee

Aynen

3 ay önce

Qkgul

Boys un basina neden thee eki geliyo

3 ay önce

Doan652426

Bi doğru yapamadım ya

2 ay önce

merve395739

The basa getirincede oluyor getirmesende nasil oluyor bu

3 hafta önce