1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Consider the color purple."

"Consider the color purple."

Traducere:Consideră culoarea purpuriu!

June 1, 2014

9 comentarii


BogdanMerza

si mov este culoare


mironliviu

de ce nu este corect si la persoana intaia singular, adica "consider"?


fantomitzah

Cum am spus și mai sus, singurul caz în care în engleză are voie să lipsească subiectul unui verb este pentru modul imperativ.
Deci aici singurele variante corecte sunt cele de imperativ: ”consideră” (persoana a doua singular) și ”considerați” (persoana a doua plural).


ArhAdrian

unele propozitii nu prea au logica. Poate pe viitor gasiti niste fraze uzuale eventual dintr un ghid de conversatie ceva...


AronAna-Iulia

Am găsit raspunsul mai jos , la fantomitzah !!! Thank you


AlexTr07

Ii lipseste "!" propozitiei


marian460682

Care e difefenta dintre mov si purpuriu


SebiAnghel

Era mov dar tot am raspuns corevt

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.