1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Consider the color purple."

"Consider the color purple."

Traducere:Consideră culoarea purpuriu!

June 1, 2014

11 comentarii


ArhAdrian

unele propozitii nu prea au logica. Poate pe viitor gasiti niste fraze uzuale eventual dintr un ghid de conversatie ceva...


BogdanMerza

si mov este culoare


mironliviu

de ce nu este corect si la persoana intaia singular, adica "consider"?


fantomitzah

Cum am spus și mai sus, singurul caz în care în engleză are voie să lipsească subiectul unui verb este pentru modul imperativ.
Deci aici singurele variante corecte sunt cele de imperativ: ”consideră” (persoana a doua singular) și ”considerați” (persoana a doua plural).


kakamaka10

poate fi si persoana a treia plural!


AronAna-Iulia

Am găsit raspunsul mai jos , la fantomitzah !!! Thank you


AlexTr07

Ii lipseste "!" propozitiei


Daniel.Contab

Purpuriu NU este o culoare !!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.