Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Consider the color purple."

Traducere:Consideră culoarea purpuriu!

acum 4 ani

5 comentarii


BogdanMerza

si mov este culoare

acum 4 ani

mironliviu

de ce nu este corect si la persoana intaia singular, adica "consider"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cum am spus și mai sus, singurul caz în care în engleză are voie să lipsească subiectul unui verb este pentru modul imperativ.
Deci aici singurele variante corecte sunt cele de imperativ: ”consideră” (persoana a doua singular) și ”considerați” (persoana a doua plural).

acum 4 ani

ArhAdrian

unele propozitii nu prea au logica. Poate pe viitor gasiti niste fraze uzuale eventual dintr un ghid de conversatie ceva...

acum 3 ani

AronAna-Iulia

Am găsit raspunsul mai jos , la fantomitzah !!! Thank you

acum 1 an