"Considerthecolorpurple."

Traducere:Consideră culoarea purpuriu!

acum 4 ani

11 comentarii


BogdanMerza

si mov este culoare

acum 4 ani

mironliviu

de ce nu este corect si la persoana intaia singular, adica "consider"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cum am spus și mai sus, singurul caz în care în engleză are voie să lipsească subiectul unui verb este pentru modul imperativ.
Deci aici singurele variante corecte sunt cele de imperativ: ”consideră” (persoana a doua singular) și ”considerați” (persoana a doua plural).

acum 4 ani

ArhAdrian

unele propozitii nu prea au logica. Poate pe viitor gasiti niste fraze uzuale eventual dintr un ghid de conversatie ceva...

acum 3 ani

AronAna-Iulia

Am găsit raspunsul mai jos , la fantomitzah !!! Thank you

acum 1 an

AlexTr07

Ii lipseste "!" propozitiei

cu 3 luni în urmă

Quizzar
Quizzar

Cine face astea?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te referi la propozițiile originale, în engleză? Cei din stafful Duolingo care au creat arborii inițiali. La un moment dat vom avea mai multă libertate, vom putea adăuga și noi propoziții.

acum 4 ani

cateamamaliga

eu cred ca s-a referit la propozitie...cine face actiunea? in engleza propozitia poate fi pronuntata sau scrisa fara subiect?

acum 4 ani

codrinn_

In limba engleza toate propozitiile au subiect.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, cu o singură excepție: atunci când se folosește modul imperativ (cum e și în propoziția de față).

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.