1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Merhaba, elma ister misin?"

"Merhaba, elma ister misin?"

Çeviri:Привет, хочешь яблоко?

May 6, 2019

8 Yorum


Arif141794

здравствуйте merhaba demek


Mb3P6

Selam demiyorki merhaba diyor? Cok fazla hata var cooook


Snow27_ael

Привет hem merhaba hemde selam anlamına geliyor yani bir hata yok.


baturalpbera

durum böyle ise Her iki cevabı da kabul etmesi gerekirdi.


yba.ma

Здравствуйте yi de kabul etmeliydi


ibrahim454158

Privet selam zdrastvuyti merhaba olarak hep yapmıştık


Akin1769

Здравствуй omalı. Çünkü merhaba deniyor. Selam denmiyor ve istermisiniz değil istermisin deniyor.


ceyhun159479

"Здравствуйте хочешь яблоко". Dedim kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.