1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbații mănâncă pâine."

"Bărbații mănâncă pâine."

Traducere:The men eat bread.

June 1, 2014

11 comentarii


irina.andreea

am ales raspunsul corect si a fost considerat gresit de ce?


Rzvan708077

Nu era "The men eats bread." si nu "The men eat bread."?Cum este corect scris?


LifyaKH

The correct answer is 'The men eat bread'. 'Eats' is for 3rd (third) train singular only.

Sg: He/she/it eats. The mAn eats

Pl: They eat. The mEn eat


Mrs.PeeWee

:╱╲┈┈╱╲ ▏┈╲┈▏┈╲ ╲┈▕┈╲┈▕ ┈╲▕┈┈╲▕ ┈╱┈▔▔▔┈╲ ▕╭┈╮┈╭┈╮▏ ╱┊▉┊┈┊▉┊╲ ▏┈┳▕▇▏┳┈▕ ╲┈╰┳┻┳╯┈╱ ┈▔▏┗┻┛▕▔┈╱╲ ┈╱▕╲▂╱▏╲╱┈╱ ╱┈▕╱▔╲▏┈┈╱ ┈╱▏


Mrs.PeeWee

:╱╱┏╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱ ╱╱┃┃╱╱┳╱┓┳╭┛┳┓ ▉━╯┗━╮┃╱┃┣┻╮┣╱ ▉┈┈┈┈┃┻┛┛┻╱┗┗┛ ▉╮┈┈┈┃▔▔▔▔▔▔▔▔ ╱╰━━━╯╱╱╱╱╱╱╱╱


Duo2599126

Barbatii mănâncă paine ca femeile sunt la dietă


Luciana218868

Men e la plural iar man e la singular iar verbul eat e corect nu eats pentru că mănânci acum nu mai târziu


MariusStro4

Fantomitzah, ai explicat la o altă postare că e corect "Boys eat bread", că nu trebuie "the boys...". Aici am aplicat ce ai spus tu și am pus "Men eat bread". Mi s-a spus că e incorect, că trebuie "The men eat bread". Nu ți se pare că este o contradicție?!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.