"Some fish fly."

Fordítás:Egyes halak repülnek.

June 1, 2014

16 hozzászólás


SmuelSoma

Van repülő hal, még akkor is, ha néhányan kétségbe vonják.

October 23, 2017

Harga

Sőt szerintem a mondat is ezt jelenti. "Vannak (léteznek) repülő halak."


ironcameleon

There are flying fish.


TzvetanGri

Az Egyes halak repülnek miért nem jó?


fectroll

Jelentésköteles a dolog!!!!!


zadorlat

Ez engem is érdekel.


lukealadar33

Mert a "fish" egyes számban van.


Chrystin13

A fish többesszámban is fish, mert rendhagyó! Szóval akkor miért nem helyes a fent említett megoldás?


birela

A "pár hal repül" szerintem magyartalan, ugyanakkor az " Egyes halak repülnek" nem jó. Érdekes! Pedig az ige is többesszámban van.


redrose200

Ez egy ertelmes mondat volt :D


karak74

Általában szó nélkül, magamban morogva elmegyek a nyelvtanilag helyes mondatokat tartalmi okok miatt leszóló megjegyzések mellett, de ez most nagyon "szarva közt a tőgyit" volt. És ez most nem személyesen neked szól, hanem általában, amikor valaki a tartalommal foglalkozik, nem a nyelvtannal. További jó tanulást!


Tuncogo

"Repül a bálna, repül a bálna." :D Tudom, hogy cet, de ez jutott hirtelen az eszembe.


espontapon1

Mióta repülnek a halak? Az rendben van hogy a nyelvtant tanuljuk,de azért értelmesebb is lehetnének,mert annak legalább akkora haszna lenne tanulás szempontjából!


karak74

Ajánlom figyelmébe a fentebbi hozzászólásomat, valamint az itt leírtakat.


Barika13763

Helló! Vannak halak amik úgy néznek ki mintha repülnének, akkorákat ugranak ki a vízből, hogy berepülnek a csónakba: https://www.youtube.com/watch?v=mC3eXTcvfH0 , illetve amelyik meneküléshez használja a "repülést" : https://www.youtube.com/watch?v=bk7McNUjWgw

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.