A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Some fish fly."

Fordítás:Egyes halak repülnek.

4 éve

10 hozzászólás


SmuelSoma

Van repülő hal, még akkor is, ha néhányan kétségbe vonják.

9 hónapja

Harga
Harga

Sőt szerintem a mondat is ezt jelenti. "Vannak (léteznek) repülő halak."

4 hónapja

TzvetanGri

Az Egyes halak repülnek miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentésköteles a dolog!!!!!

3 éve

zadorlat

Ez engem is érdekel.

4 éve

Harga
Harga

Már jó!

6 hónapja

birela
birela

A "pár hal repül" szerintem magyartalan, ugyanakkor az " Egyes halak repülnek" nem jó. Érdekes! Pedig az ige is többesszámban van.

3 éve

redrose200

Ez egy ertelmes mondat volt :D

1 éve

karak74

Általában szó nélkül, magamban morogva elmegyek a nyelvtanilag helyes mondatokat tartalmi okok miatt leszóló megjegyzések mellett, de ez most nagyon "szarva közt a tőgyit" volt. És ez most nem személyesen neked szól, hanem általában, amikor valaki a tartalommal foglalkozik, nem a nyelvtannal. További jó tanulást!

1 éve

Tuncogo

"Repül a bálna, repül a bálna." :D Tudom, hogy cet, de ez jutott hirtelen az eszembe.

7 hónapja