Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz Almanya'dan bira ithal ederiz."

Çeviri:We import beer from Germany.

0
4 yıl önce

10 Yorum


HATCEAKAKA

Neden biranın önünde the olmuyor

3
Cevap ver4 yıl önce

altunufuk

Belli bir biradan bahsedilmiyor, alelade bira. Eğer bira sayılabilir bir isim olsaydı çoğul halde kullanılırdı. Mesela We import cars from Germany:Almanya'dan 'araba' ithal ederiz.

5
Cevap ver24 yıl önce

hayrettin.3

biraları sayabiliyoruz ama,sırf o mantıkla beers yazdım,kabul görmedi.

2
Cevap ver3 yıl önce

HulyaCakka

sayiliyorsa beers neden yazmadiniz ozaman the yada gerek kalmazdi

0
Cevap ver1 yıl önce

ufukala1

Evet neden the yok?

2
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

"we import the beer from germany" = "biz almanyadan bira"yı" ithal ederiz"

6
Cevap ver14 yıl önce

erdaldogru

İmport bide export var karıştırıyosun

1
Cevap ver2 yıl önce

Nuh550115

Almanya ya diyo from 'dan-den' anlami katmaz mi bence to olmasi lazim from yerine ama yine siz bilirsiniz :)

0
Cevap ver2 yıl önce

NygelSama
NygelSama

"Biz Almanya'dan bira ithal ederiz." yazmakta

0
Cevap ver2 hafta önce

HulyaCakka

import=ithal demek ithal etmek = do import gibi olmaz mi? veya make import

0
Cevap ver1 yıl önce