1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "For fifteen minutes"

"For fifteen minutes"

Çeviri:On beş dakika için

June 1, 2014

21 Yorum


cartanyan

Rakamla kabul etmiyor


hazalturkan

"15 Dakika için" olarak yanıtladım ama yanlış yanıtmış. Neresinde yanlış?


sonterekeme

For boyunca süresince anlamında da kullanılır cümleye göre kullanmalısınız


bacio_

'on beş dakika boyunca' da olur mu?


farukkomur

Her yerde rakamı kabul ediyordu bunda 15 i rakamla yazınca etmedi. Saçmalık.


ufukay34

Rakamla kabul etmesi lazım hata yok


jzlcdh

Bence değil çünkü bazen kişiler ters kursu yaparız ve Türkçe numaralar öğreniyoruz.


mikaildaglar

Rakamla yazdım kabul etmedi


MuratAtan

Takam yapmayacağız herhalde


Thebeststudent88

Başka cümlelerde sayı ile yazınca kabul edilirken burada neden kabul edilmiyor? Tutarsızlık.


enginzengin

on beş dakika içinde nasıl yazılır?


Ankara35

Rakamla kabul etmedi


Omega_Works

Telafuzlu soruda en az 50 kez doğru okudum kabul etmedi. Fifteen for minutes diye okudum tek seferde kabul etti. :)


remBozdemi

15 dakik içine yazdım doğrusu '' 10 beş dakika için'' miş. Böyle saçma şey mi olur


vily909360

Çok saçma rakam kabul etmedi


Arslan66

"on beş dakikalığına" desek de olur mu?


jkk1907

İçini hangi kelime karşılıyor?


obsimlagne

Onbeş dakika neden olmuyor?


gsoganci

Doğru olan "On beş" dostum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.