Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She drinks."

Tłumaczenie:Ona pije.

4 lata temu

42 komentarze


DanielAdam329852

Dlaczego na końcu jest 's'

3 lata temu

Coca-Cola6

Bo w 3 formie liczby pojedyńczej (ona, on, ono-she, he, it) na końcu czasownika dodajemy "s".

2 lata temu

PrzebojowaMyszka

do he, she, it zawsze dodajemy końcówkę -s lub -es

3 lata temu

Fifi733018

She nie shes tak

2 lata temu

Angelika809874

NIE!

1 rok temu

Dawid405881

Do she he it dodaje się końcówkę s

2 lata temu

MalwinaPop

Może się pomylili

2 lata temu

Hulk37

Nie pomylili sie bo to jakiś człowiek przecież musiał zaprojektować

5 miesięcy temu

Lena370313

She drinkS

2 lata temu

Ola-1

She drinks

2 lata temu

lampart321

To wszystko takie łatwe

2 lata temu

bala-mala

A ja myślałam że

One piją

3 lata temu

nikola_888

ja napisałam she drinks i mi zaliczyło

3 lata temu

olciawin

Bo tak jest poprawnie))

3 lata temu

nadiaa336

Mi też

2 lata temu

KlaudiaBre1

A mi nie

2 lata temu

Shirrakich

Bo pewnie napisałaś 'she drink' a powinno być 'she drinks' zauważ to s ͡° ͜ʖ ͡°

1 rok temu

oliku

Napisalem dobrze i mi nie zaliczylo

3 lata temu

korneliakaca

A jak napisałeś?

1 rok temu

Fifi733018

Mi kiedyś A bear poprawnie a on złe

2 lata temu

Patrycja937095

Pan pani pies biorą s. He She it

8 miesięcy temu

Niakaka88

Dlaczego w she drinks jest samo s, a nie 's (apostrof es)

7 miesięcy temu

Slawek1233

Moja odpowied byla prawidlowa a zaliczyło do blednych

1 rok temu

KasiaSakra

Tłumaczenie było poprawne, nie rozumiem

11 miesięcy temu

Niuniek15

Napisałam ona pije?!?!?!? I działa

6 miesięcy temu

Anna633337

J

6 miesięcy temu

lidzias
lidzias

She drinks

1 rok temu

sodziaczek2

ja napisalam dobrze a to mi mowi ze zle

9 miesięcy temu

Dawid405881

Na końcu jest s ,bo przy he she it zawsze dodaje się końcówkę s

2 lata temu

Kapucynka3

Mówiłam szi drinks i mi nie zaliczyło mówiłam szy drynks i mi zaliczyło dziwne co nieeeee?!

2 lata temu

Maja543642

Jak się mówi drinks?

2 lata temu

Maja543642

Jak się pisze drinks???,

2 lata temu

malinka122

Było she drinks ja napisałam ona pije a to mi nie uznało a w odpowiedzi było tak samo jak ja napisałam

2 lata temu

Izka325907

Jak na końcu jest "s" to to oznacza podwójną ilość przedmiotów lub jedzenia itp

1 rok temu

Witek14

Bo ona teraz pije

1 rok temu

praiks

Piszę ona pije a wyświetla mi że źle

1 rok temu

Jerzyukasi

Macie błąd w odpowiedzi.

1 rok temu

henryk490011

Odpowiadam poprawnie wyswietla blad

1 rok temu

henryk490011

Ona pije

1 rok temu