Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Câinii dorm lângă noi."

Traducere:The dogs sleep near us.

0
acum 4 ani

10 comentarii


butilca.al

De ce "by" nu e acceptat, in loc de "near"?

2
Răspundeacum 4 ani

octav20

Pentru ca daca ai pune by....ar trebui tradus asa...the dogs sleep by near us....si se traduce cainii dorm de langa noi, dar daca nu folosesti by atunci traducerea este the dogs sleep near us....

0
Răspundeacum 2 ani

octav20

Sau cum iti suna....cainii dorm de (by) noi :)))) near este acceptat

0
Răspundeacum 2 ani

Raz.van

Da de ce nu raspunzi fantomitzah si la prima intrebare?

2
Răspundeacum 3 ani

DanSebasti1

Zice ca e gresit cu "by". de ce ?

2
Răspundeacum 3 ani

BiancaVatavu

De ce e corect "is sleeping" si nu "are sleeping", daca "the dogs" e la plural, evident?

1
Răspundeacum 3 ani

biancabiutza93

De ce se foloseste "sleep" daca avem subiectul la plural?

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”s”-ul apare doar la persoana a treia singular:
he / she / it sleeps
I / we / you / they sleep

the dogs sleep (they sleep)

5
Răspundeacum 3 ani

zarcovia
zarcovia

cred ca varianta pe care ati propus-o voi fiind corecta se traduce mai degraba ' cainii dorm aproape de noi`. cainii dorm langa noi = the dogs sleep next to us

0
Răspundeacum 3 ani

VhrRogVw

Eu cred ca ai dreptate. E corect asa. Eu am tradus la fel si a fost gresit. Atentie la micile diferente de "nuante".

1
Răspundecu 11 luni în urmă