A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincs sör négy előtt!"

Fordítás:No beer before four!

4 éve

16 hozzászólás


lorinczi.agnes

Van arra szabály, hogy mikor no és mikor not?

4 éve

eja117

Szerintem, akkor no, amikor fonevet tagadok (no beer), s akkor not amikor iget ( I am not here)

3 éve

JustlikeWinnie

Létezik ilyen hü*ye szabály? :( :D

3 éve

eja117

Konkrétan nem tudok ilyen szabályról, de eddig nekem bejött, ;)

3 éve

Oldmanus

Kalapot emelek, jó megfigyelő vagy! Ha az alanyt vagy az egész mondatot tagadjuk - NO. Ha az igét tagadjuk- NOT és persze ennek függvényében változik a szórend. Ez egy létező szabály.

3 éve

JustlikeWinnie

A sörre mondom 4 előtt. :D

3 éve

eja117

:D :D :D áhhh meg se szólaltam, most csak az angolra nyelvtanra koncentráltam, nem a jelentésre

3 éve

barnak01
barnak01

Ez durva volt! :-)

3 éve

tango.mo
tango.mo

A súgó elmehetne a sunyiba!

3 éve

Sztankay54

Miért nincs magyarázat a no és a not használatára?

2 éve

Tamas51

Biztos azért mert ez nem egy gondolatolvasó kívánságműsor.

2 éve

Harga
Harga

Vannak magyarázatok. Try google!

2 hónapja

horvathgab13

Mért nem fogadja el ,ha nem számmal hanem betűvel írom a négyet?

1 éve

Harga
Harga

Másold be mit írtál, megtippeljük mit rontottál.

2 hónapja

BJG67
BJG67

Miért nem kell elé a there is ?

11 hónapja

Harga
Harga

Mert mindig van sör, csak négy előtt nem kaphatsz.

2 hónapja