"Youwantmyphoto?"

Fordítás:Akarod a fényképemet?

4 éve

9 hozzászólás


Vica58

Akarod a fotóm mért nem jó??? Már tele van a hócipőm

4 éve

marcimacska
marcimacska

Ha ez kérdőmondat akar lenni,akkor miért nincs az elején a "do"???

4 éve

Gy.B.

Mert bármilyen meglepő, de az angol élő beszéd is tartalmaz hiányos mondatokat.

Doing her hair? / Csinálja a haját? ( Helyesen: Is she doing her hair?)

És hogy még bonyolultabb legyen, elég sokszor kijelentő mondatban is használják a "do"-t. (Nyomatékosítanak vele...)

I do pay nothing!

4 éve

BorsosCsil

Mi most tanulunk, ezért kérdőszóval kell tanítani szerintem...

2 éve

Nikilici

Akarod a fényképem? <- Ez miért nem helyes?

4 éve

kalti70

Szeretnéd a fényképemet -elfogadta 2015Máj.19

3 éve

MiklosBalo2

Kéred a fotómat miért nem jó?

2 éve

IstvanMorv

Bosszantó, hogy felajánlja "you ... want = (te) kérsz", és ha úgy fordítom, hogy "Kéred a fényképemet?" azt nem fogadja el.

2 éve

antalgaga

Do you want my photo?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.