"Tea or coffee?"

Çeviri:Çay mı kahve mi?

4 yıl önce

101 Yorum


aliaydin12

Bazı cümleler cok tekrarliyo

3 yıl önce

hadicekevser

demek ki o tekrarladıklarını tekrar soruyo

1 yıl önce

hadicekevser

ben de de oluyo cunku

1 yıl önce

hadicekevser

dikkat edince gordum ben de

1 yıl önce

mertozan

Lan biktim be bune ikide bi cikiyo

3 yıl önce

merFaruk67436

aynen

2 yıl önce

Cemre85433

Aynn

2 yıl önce

Zeynepsude746258

Tea or coffee yi see or coffee gibi duydum tea dediğini 3 kere falan dinledikten sonra anlayabildim ne yazık ki bu yüzden böyle sorularda kelimeler daha doğru telaffuz edilirse bizim için çok daha iyi olur

2 yıl önce

Furkan820106

Gercek ingiliz telaffuzu boyle

2 yıl önce

furkanars6606

evet

11 ay önce

DoaKargn

Bence kelimeler doğru telaffuz ediliyor. Ama sakın yanlış anlama! Siz biraz daha dikkatli dinlemelisiniz, o kadar.

2 yıl önce

hadicekevser

aynen bide boyle aklında tutup soyluyo gibi değil de bi yerden okuyo gibi

1 yıl önce

hadicekevser

biraz komik oluyor oyle soyleyince

1 yıl önce

01motorcu

Kahve mi çay mı dedim, ne fark eder

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Genel olarak bir farkı yok ama duolingoda kelimeleri sırasıyla yazmak gerekiyor.

2 yıl önce

zelal595566

Hiihi ole

11 ay önce

melikeduo

kesin like haklısın

2 yıl önce

MiloyaNils

Bana göre doğru telafuz değil our dedi tea değil (ti)demesi gerekirken(ovr)dedi yani over diye anladim basta sonra our anladim abi su uygulamayi bi guncelleyin yha:(

2 yıl önce

gokcen859932

Ya hep ayni soru bu ne

1 yıl önce

Deniz164248

5 6 defa cikti yanilmiyosam

1 yıl önce

ahmet11923

Ayni sorulari neden soruyonuz yahu

1 yıl önce

tolga213

ğuoıvastru89e

1 yıl önce

cansu319990

Phptuwuroa

10 ay önce

pek790398

Çay mı kahve mi?Olmaz mı?

1 yıl önce

Rumeysa88868

Kahve mi çay mi = çay mi kahve mi aynı şey

1 yıl önce

Bahar208246

Bi soru işareti koymadım diye yapılır mı bu

1 yıl önce

hasan807193

AYN

1 yıl önce

hasan807193

SESLİ SÖYLÜYIOZ doğru söylerim

1 yıl önce

zelal595566

Caymi kahvemi dedim kabul etmedi

11 ay önce

Hayatnehir1

Or mı mi yada veya dimi?? Arkadasla:)

10 ay önce

Hayatnehir1

Kafa karıştıran

10 ay önce

Hayatnehir1

Yihuuuu

10 ay önce

EmirGG2

Sıkıntı var bunda

10 ay önce

adi113896

yahut ya da nın eş anlamlısıdır

9 ay önce

Gkay87920

Hatalı or ya da demektir doğrusu çay ya da kahve olmasi lazım

6 ay önce

Velikaraki

çay yada kahve?

4 ay önce

Erkan679603

Coffee please

2 hafta önce

mehmet992907

Duolingo kafaya taktı tea or coffee 6 kere sorulmaz ki...

3 yıl önce

same878902

Bunlar hangover kafasını yaşıyor

2 yıl önce

KirazAleyn

Coffee diye çok komik diyor değilmi

2 yıl önce

emrehendekci

Fazla dalip caymi yoksami yazmisim xD

2 yıl önce

GokselKara2

Çay veya kahve mi anlam olarak daha uygun bence

1 yıl önce

hadicekevser

o da var

1 yıl önce

ceyo717382

Cumleyi yazdim ama kabul etmedi soru isareti koymamistim o yuzden olabilirmi

1 yıl önce

metehanbjs

Bok yazdım doru çıktı

1 yıl önce

KbraNazTra

Küfürlü konuşmasana

8 ay önce

Admazrail

Yasın kac babana derim bak haaa

1 yıl önce

Aysegulimran

Niye Mi soru anlami katiyoruz ki bu cümleye

1 yıl önce

hadicekevser

kahve veya çay da olmzmı

1 yıl önce

hadicekevser

bence tabii

1 yıl önce

hadicekevser

sonuçta aynı mana değilmi

1 yıl önce

FatmaFiliz2

Cay veya kahve mi ?dedim yanlis dedi dogrusu cay mi kahve mi ? imiş =(

3 yıl önce

YeimAslan

Seksen altı milyon kere aynı soru çıkıyor. Bu neyin kafası yahu! Bi de zor olsa gam yemem...

3 yıl önce

sude_nz1

Soru isareti koymadim diye kabul etmiyorr

2 yıl önce

AlperenKal2

Çay veya kahve mi dedim yanlış diyon düzelt şunu

2 yıl önce

Ahmetemin123

tea yi see gibi söylüyor rapor edeceğim

2 yıl önce

ayf35

Cok tekrar...

2 yıl önce

hadicekevser

:))

1 yıl önce

Nur0003

Kafe ile kahvenin ne farkı var nede olsa biri yorukce diğeri ıstanbulca ıstanbulu olmadık diye bu kadar ayrilir mı ??????? Düşündürücü. :-o

2 yıl önce

Neva_Beril

Tea değil resmen see diyor

2 yıl önce

incicelik

Caffe yazdim diye kabul etmedi yaa

2 yıl önce

Talha22997

Poh gibi soru

2 yıl önce

clalAltnda

Soru işareti koymadım diye

2 yıl önce

Wrtuuufgvs

qgc7ZZ

2 yıl önce

saidakif

Soru işareti konmak zorundamı ????!!!7

3 yıl önce

KirazAleyn

Hayır

2 yıl önce

cerensarii

Hayir degil ben koymadim

3 yıl önce

nurayyukse

Ben koymadim yandım

3 yıl önce

AhmetCamel

Cay la kahvenin yeri degisince kabul etmedi

3 yıl önce

EsraEgri

İnşallah canım yaa :)

3 yıl önce

Xanka3

Ha ha :))))))))

3 yıl önce

nurayyukse

? Soru işareti koymadım diye yandim lan bu nasil uygulama

3 yıl önce

mehmetcelik38

çay yada kahve yazdım çay ya da kahve diye düzeltti kontrol edilmeli

2 yıl önce

iremsena5

Resmen soru işareti koymadığım için kabul etmedi

2 yıl önce

merFaruk67436

çay mix kahve

2 yıl önce

merFaruk67436

yeTer

2 yıl önce

gulsen41

Sürekli bağlaclar çıkıyor nede

2 yıl önce

mertcann1

Ay i sorularrrr yuz defa geliyoooooooor bu ne aq

2 yıl önce

Sla137909

Ya bu nedir ya bole soru mu sorulur

2 yıl önce

robin477304

Ya bu soru kaç kere daha çıkçak lan

2 yıl önce

_bbecky_

Çay yada kahve de doğru bence

2 yıl önce

AyeYldz5

ben doğru yaptım yey ;)

2 yıl önce

AyeYldz5

dbdhaydhehfufhthtudhrhrhfhrhdhf ;)

2 yıl önce

AyeYldz5

Tea or coffee (Çay ya da kahve) ;)

2 yıl önce

Nisa1183

Hayır. Or soru cümlelerinde '' -mi, -mı'' anlamı veriyor. Ama normal cümlelerde yada ve veya anlamında kullanılır.

2 yıl önce

salome871962

Bence cok basit . Cok cahilsin keske ölsen kafasını

2 yıl önce

KirazAleyn

Bence asıl cahil sensin çünkü asıl cahillik bilmemek değil öğrenmemektir. Sen ise öğretmiyor aşağılıyorsun. Bunun için cahil sensin

2 yıl önce

Emre.D

CAY Mİ KAHVE Mİ cevabi burada yeterlidir...-mi-mı yi cumlenin sonundaki Soru isaretinden anliyarak koyuyoruz ....Soru isareti olmasaydi CAY VEYA KAHVE cevabi da dogru sayilirdi

3 yıl önce

ARFF51

Tea'nin telaffuzu sea olarak yapılıyor düzeltme olursa iyi olur..

3 yıl önce

Denizzer3

Aynn

2 yıl önce

evalsn

Telafuz mu kotu? Tea yi cok tuhaf soyluyor

3 yıl önce

Sdr.42

Dilinin ucunu damaginin en gerisine dogru deydirmeye calis.Ingilizler genelde oyle konusur.Yani telaffuz dogru.

3 yıl önce

grkmgg

kahve veya cay olmaz mi yer degisse soru da br anlam kaymasi olmuyor ki

3 yıl önce

yusufuyanik

Kelime bilgini test ettiği için sıralamaya önem veriliyor.

3 yıl önce

cerenozerr

programla alakalı hepsinde oluyo

3 yıl önce

F.KARA

Soru isareti niye

4 yıl önce

mehmetagca

Ingilizcede sorular bazen vurgulu sekilde sorulabilir, "Tea?" gibi yazilabilir cay istermisin anlamindadir.

3 yıl önce

hakanihat

See diyor bibya

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.