Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czy ona ma także włoski paszport?"

Tłumaczenie:Does she also have an Italian passport?

4 lata temu

6 komentarzy


AymiDarkwings

Czy ktoś mi wytłumaczy, dlaczego nie może być "does she have also an italian passport"? W czym tkwi błąd?

3 lata temu

MarcelPolu

Has she got an italian passport too powinno być dobre

3 lata temu

Bartosz_Bednarz

nie powinno być has zamiast have?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ czasownik posiłkowy do przejął już końcówkę -s i mamy does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.

4 lata temu

Ola123452

Mam pytanie o konstrukcję z "got" w tym przypadku z "has got". Czy poprawna będzie odpowiedź: Has she got also Italian passport?

2 lata temu

marcin.bass

Ustawiłem also w innym miejscu: does she have also... I wg mnie ten szyk jest poprawny.

3 lata temu