1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizim çocuğumuz."

"O bizim çocuğumuz."

Çeviri:She is our child.

June 2, 2014

31 Yorum

Konu önem sırasına göre

hande.ksk

Cinsiyet belli degilse iki şık secebiliyorsunuz

July 8, 2014

mikail15535

"He is ours child " yaptım olmadı

December 6, 2018

Nur877316

Ben de de olmadı. Aynısını yazmıştım.

June 8, 2019

selcenzlal1

Ayn

October 1, 2019

enes979084

Ama bence cinsiyeti parantez içinde vermeli

April 8, 2016

MervePehli6

Aynen öyle ben he demek istiyorum belki

August 1, 2017

Mehmetoban2

Burada he veya she ne fark ediyor by veya bayan belirtilmiyor

September 24, 2014

Selcen_Ozturk

bütün doğru şıkları seçmelisin

September 24, 2014

nurali162566

He is our childs yaptim kabul etti "s" takısı olucak mi olmayacak mi

July 27, 2019

oguzcankoca

Cinsiyet belirtilmeden he she kullanımı doğru mudur ? The child is our child yazmıştım ben

June 2, 2014

zeynepsultanuzar

arkadaşlar busoruda iki şık işaretleniyo hatta üstte kocaman bütün şıkları işaretle diyo yani ikisini de işaretlemeyince yanlış oluyor. :-))

April 27, 2016

Whiskeyice

He is our child yazdim oldu, he is = o Our = bizim Child = cocuk

April 7, 2019

ataerkil63

it is our child

June 14, 2014

ZaminIsmay1

Amk bu ne 3 cevapda yanlis

December 23, 2017

yunus34083

'' That is our child '' neden olmuyor cinsiye bellideğil _ That _ o demek için daha uygun değilmi.

August 18, 2018

Tamer969674

O bizim çocuğumuz belki gay!!! Yuh ya o bizim kızımız demiyorki neden she!!!?

January 29, 2019

enes31911

Cinsiyet meselesine takilan arkadaslar; hangi şıktaki ifade büyük harfle yazılmışsa onu seçin

March 16, 2019

bazda4

"that is our child" bu cevap neden kabul edilmiyor selcen hanım

March 24, 2019

zgrKurt11

Butun dogrulari sececegimize duzeltin

April 30, 2019

Nur877316

Yanıtı doğru yazdim ama kabul edilmedi.kiz veya erkek mi telepati gücüm yetmedi:)) parantaz icinde belirtseydi kiz she yazardım

June 8, 2019

AysegulYil2

This is children our ne anlama gelir

June 14, 2019

zge360

Ya bir şey soracağım. ' is' ve ' are ' arasındaki fark nedir? Yerlerini sürekli karıştırıyorum.

July 14, 2019

NUBBANDANLUM

"are" çoğullarda" is" tekillerde kullanılıyor, daha detaylı araştırmanı tavsiye ederim internette kaynak çok.

July 28, 2019

aleyna725299

cinsiyete neden takiliyorsunuz ya he var ya she bos yere yanii

July 20, 2019

Hayal748129

Şıklarda bahsediliyor benim sayfada yok acil lütfen

August 2, 2019

Hayal748129

Şıklar nerde

August 2, 2019

Hayal748129

Lütfen beni duyun sizler soru cevaplarken üç dört seçenekmi var

August 2, 2019

Hayal748129

Dualingo yöneticilerinden ricam var

August 2, 2019

kerem49

Arkadaşlar gerçekten bu dili öğrenmek çok zor yaşam 35 şu an kafam ağrıyor

August 17, 2019

alican287775

yaaaa hayır ya fare kaydı yanlışı işaretledim 11 de 11 gidiyodum

October 3, 2019

Zeynep3391

Aceleyle yanlış şeye bastım ya

October 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.