1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizim çocuğumuz."

"O bizim çocuğumuz."

Çeviri:She is our child.

June 2, 2014

77 Yorum


hande.ksk

Cinsiyet belli degilse iki şık secebiliyorsunuz


mikail15535

"He is ours child " yaptım olmadı


Ravza972789

Ours değil our olmalı


Nur877316

Ben de de olmadı. Aynısını yazmıştım.


mer718119

Şikayet edin bize cinsiyet vermemiş ama she istiyor diye


Havin0620

Bende ours değil ourdu


enes979084

Ama bence cinsiyeti parantez içinde vermeli


mer718119

Cinsiyet vermezse senden she de isteyemez soru hatalı şikayet etki düzeltsinler


MervePehli6

Aynen öyle ben he demek istiyorum belki


mer718119

Aynen cinsiyet vermemiş benden she istiyor şikayet edin bence


Melis153

Ne diyorsun anlamadım


NolurNolma

Child olucak, cinsiyet farketmiyor


Mehmetoban2

Burada he veya she ne fark ediyor by veya bayan belirtilmiyor


Selcen_Ozturk

bütün doğru şıkları seçmelisin


enanasya

Artık iki seçenekli yanıtlar yok. 'That is our child.' neden olmadı acaba? 20 Şubat 2020


HamitKapal

Nasıl olacak doğru şıkşar, he, she


nurali162566

He is our childs yaptim kabul etti "s" takısı olucak mi olmayacak mi


Melis153

Nerden bileceğiz doğru şıkları senin gibi plus kulanmıyoruz ki


mer718119

Tamamda cinsiyet vermemiş benden she istiyor nasıl oluyor peki o?? Hadi she dogru he nasıl yanlış oluyor selcan hanım


oguzcankoca

Cinsiyet belirtilmeden he she kullanımı doğru mudur ? The child is our child yazmıştım ben


zeynepsultanuzar

arkadaşlar busoruda iki şık işaretleniyo hatta üstte kocaman bütün şıkları işaretle diyo yani ikisini de işaretlemeyince yanlış oluyor. :-))


ZaminIsmay1

Amk bu ne 3 cevapda yanlis


Whiskeyice

He is our child yazdim oldu, he is = o Our = bizim Child = cocuk


Nur877316

Yanıtı doğru yazdim ama kabul edilmedi.kiz veya erkek mi telepati gücüm yetmedi:)) parantaz icinde belirtseydi kiz she yazardım


mer718119

Bunlar bize şans oyunu öğretiyorlar bilgi olsa orada cinsiyet belirtirdi


FatmaEsraS2

Arkadaşlar ben bu soruyu anlamadım bana anlatabilir misiniz


FatmaEsraS2

Hem bu soruda cinsiyet belli değil she -he de kullanılmaz mı


Tolga258338

Kız yada erkek olabilir. düzeltilmesi gerek


Melis153

"He is ours child " bene öğle yaptım olmadı she yapmalıymışız


ersinturac

it diyemeyiz ama orada bizim(our) cocuğumuz(child) dediğimizde bahsi geçen çocuğun cinsiyetini de belirtmemiz gerekir. he/she is our child.


ulayce

She our children neden olmadi


enes31911

Cinsiyet meselesine takilan arkadaslar; hangi şıktaki ifade büyük harfle yazılmışsa onu seçin


mer718119

Şık yoktu bir ikincisi cinsiyet belirtmemiş ki cinsiyete takılalım soru hatalı ama hatasını kabul edip özür bile dilemiyor


bazda4

"that is our child" bu cevap neden kabul edilmiyor selcen hanım


zgrKurt11

Butun dogrulari sececegimize duzeltin


AysegulYil2

This is children our ne anlama gelir


zge360

Ya bir şey soracağım. ' is' ve ' are ' arasındaki fark nedir? Yerlerini sürekli karıştırıyorum.


NUBBANDANLUM

"are" çoğullarda" is" tekillerde kullanılıyor, daha detaylı araştırmanı tavsiye ederim internette kaynak çok.


mer718119

İs tekillerde are çoğullarda kulanılır google ye yazarsanız daha detaylı ve güzel anlatım elde edersiniz


aleyna725299

cinsiyete neden takiliyorsunuz ya he var ya she bos yere yanii


mer718119

Cinsiyete takılıyoruz çünkü he cevabına yanlış diyip she yi kabul ediyor ama soruda cinsiyet belirtilmemiş yani yanlışa itiraz etmeyelim mi


Hayal748129

Şıklarda bahsediliyor benim sayfada yok acil lütfen


Hayal748129

Lütfen beni duyun sizler soru cevaplarken üç dört seçenekmi var


Hayal748129

Dualingo yöneticilerinden ricam var


FLANKES49

Arkadaşlar gerçekten bu dili öğrenmek çok zor yaşam 35 şu an kafam ağrıyor


alican287775

yaaaa hayır ya fare kaydı yanlışı işaretledim 11 de 11 gidiyodum


munzevibiri

Aceleyle yanlış şeye bastım ya


FatmaEsraS2

Arkadaşlar biri cevap yazabilir mi


zeynep750223

He is ours child neden yalnış?


NailEren

Ours olması için ours un yanında isim olmamalı. Şöyle düşün İt is my cat diyoruz. İt is mine. My mine oldu çünkü yanında bir isim yok aynısı our, ours içinde geçerli


mehmetakif846177

İs neden kullaniliyor?


adem6104

Ya abi orada biz demeiyormu we kolanilmiyormu


mer718119

Cinsiyet vermemiş ama she yi kabul ediyor rezilsiniz ya silicem böyle saçma bir uygulama olur mu dil mi öğretiyor akıl mı karıştırıyor beli degil


mer718119

Daha bana cinsiyet vermeyip she isteyen programda durmam resmen dalga geçiyor aklımızla en güzeli ellc indirmek herkese tavsiye ederim


Deniz186134

Aynısını yazdım yanlış dedi


bade123456ABD

He ile tazmıştım olmadı selcan_ozturk


Alfa877092

He ve she ikiside olabilir bu cumle için


BEHLL78443

She is we children neden olmuyu?


BEHLL78443

She is we children yazdım neden olmadı?.


Beyaz895031

Kız ya da erkek olduğunu nasıl bilebilirim


rukiyekls

He is our children yaptim olmadi cinsiyet belli degilse hem she hem he yi kullanabiliriz


zehra0571

Yaa şaka gibi bir soru oznenin ne olduğunu tam bilmiyoruz ki


mikfiloa

Child ile children arasındaki farkı söyleyebilir misiniz


18azize26

He yapinca olmadi kendimin kiz oldugunu unutmusum


beytullah298275

Bende bişey var 3 oldu yanlış yaptım canım bitti ❤❤


Siyahylanc

Şuan full doğru ama sorun şimdilik sadece 3 soru yapmış olmam


Eymen481470

Ben he is dedim,niye she is.nasıl bilecem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.