"O bizim çocuğumuz."

Çeviri:She is our child.

4 yıl önce

11 Yorum


hande.ksk

Cinsiyet belli degilse iki şık secebiliyorsunuz

4 yıl önce

MervePehli6

Aynen öyle ben he demek istiyorum belki

1 yıl önce

mikail15535

"He is ours child " yaptım olmadı

1 hafta önce

Mehmetoban2

Burada he veya she ne fark ediyor by veya bayan belirtilmiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün doğru şıkları seçmelisin

4 yıl önce

oguzcankoca

Cinsiyet belirtilmeden he she kullanımı doğru mudur ? The child is our child yazmıştım ben

4 yıl önce

zeynepsultanuzar

arkadaşlar busoruda iki şık işaretleniyo hatta üstte kocaman bütün şıkları işaretle diyo yani ikisini de işaretlemeyince yanlış oluyor. :-))

2 yıl önce

hpeltek

"He is ours child" yazdım kabul etmiyor. Neden ours değil de our anlamadım

6 ay önce

ataerkil63

it is our child

4 yıl önce

ZaminIsmay1

Amk bu ne 3 cevapda yanlis

11 ay önce

yunus34083

'' That is our child '' neden olmuyor cinsiye bellideğil _ That _ o demek için daha uygun değilmi.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.