"O bizim çocuğumuz."

Çeviri:She is our child.

4 yıl önce

33 Yorum


hande.ksk

Cinsiyet belli degilse iki şık secebiliyorsunuz

4 yıl önce

enes979084

Ama bence cinsiyeti parantez içinde vermeli

2 yıl önce

MervePehli6

Aynen öyle ben he demek istiyorum belki

1 yıl önce

Mehmetoban2

Burada he veya she ne fark ediyor by veya bayan belirtilmiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün doğru şıkları seçmelisin

4 yıl önce

oguzcankoca

Cinsiyet belirtilmeden he she kullanımı doğru mudur ? The child is our child yazmıştım ben

4 yıl önce

zeynepsultanuzar

arkadaşlar busoruda iki şık işaretleniyo hatta üstte kocaman bütün şıkları işaretle diyo yani ikisini de işaretlemeyince yanlış oluyor. :-))

2 yıl önce

hpeltek
hpeltek

"He is ours child" yazdım kabul etmiyor. Neden ours değil de our anlamadım

4 ay önce

ataerkil63

it is our child

4 yıl önce

ersinturac

it diyemeyiz ama orada bizim(our) cocuğumuz(child) dediğimizde bahsi geçen çocuğun cinsiyetini de belirtmemiz gerekir. he/she is our child.

2 yıl önce

ZaminIsmay1

Amk bu ne 3 cevapda yanlis

9 ay önce

yunus34083

'' That is our child '' neden olmuyor cinsiye bellideğil _ That _ o demek için daha uygun değilmi.

1 ay önce

ulayce

She our children neden olmadi

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Öncelikle "she" dediğimiz için tek kişiden bahsediyoruz. "child" tekil (=çocuk); "children" ise çoğulu (= çocuklar).

"... our child"

İkinci olarak her cümlede bir yüklem gerekiyor. Burada "she/our/child" sözcüklerinden hiçbiri fiil değil. (Yani bir isim cümlesi yapacağız.) Dolayısıyla yardımcı fiil kullanmamız gerekiyor:

"She IS our child."

2 yıl önce

UUR61

He our child yazdim ama he's olmasi gerektigi yazıyor neden?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Her cümlenin bir yükleme ihtiyacı vardır. Burada "he/our/child" sözcüklerinden hiçbiri fiil değil. (Yani bir isim cümlesi yapacağız.) Dolayısıyla yardımcı fiil kullanmamız gerekiyor:

Fiil olmayan yerde "he" öznesi için yardıma koşan yardımcı fiilimiz """IS""".

"He IS our child."
= "He'S our child." (kısaltma)

2 yıl önce

OsmanKalha

It we child neden yanlış

3 yıl önce

sudelal1

It çünkü hayvanlarda veya nesnelerde kullanılır. Cinsiyet veya insansa eğer she ve he kullanılır.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir de, "we" (=biz) yerine "our" (=bizim) dememiz gerekir bu cümlede.

"We are children." = Biz çocuğuz/Biz çocuklarız.
"They are our children". = Onlar bizim çocuklarımız.

2 yıl önce

sudelal1

Her iki şıkta doğru. Çünkü cinsiyet belirtmemis ve ikiside gecerli sayılır:) ingilizceyi bilen dogru yapar. Soruyu kaçırmaz ;)

3 yıl önce

haydar202267

Ya bu s takısını hep karıstırıyorum :-(

3 yıl önce

wess426

Cinsiyet belli degil o yuzden ikisinide seçmemiz gerek cunku cinsiyet belirtmiyo ve iki şıkkida isaretleyebiliriz yanii cevap iki şıkkıda işaretleyin She is our child ve he is our child

2 yıl önce

GrkanEren1

He is our kid. Neden olmaz?

2 yıl önce

compassions

bence benimki

2 yıl önce

Ejlem

ne she nede he olmuyor saka m ya ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Soru "şıklı soru" olarak çıktıysa bütün doğru şıkları işaretlemelisiniz.

Bu soruda hem "He is our child." hem de "She is our child"ı seçeneklerini birlikte işaretlemelisiniz mesela.

2 yıl önce

Kadir568042

Cinsiyetini nerden bilelim

1 yıl önce

HasanNecdetTakn

bence he is our child de doğru

1 yıl önce

runoonur

MİLLET BENCE DOĞRU ÇÜNKÜ BEN DOĞRU YAPTIM HA HA AHA

1 yıl önce

runoonur

ÇÜNKÜ İKİSİNİN TÜRKÇESİNİ ARAŞTIRIN BAKIN NE ÇIKIYOR

1 yıl önce

melek620188

Arkadaslar iki sik sececeksiniz

1 yıl önce

Vicdanan

nerden biliyon kız olduğunu??

1 yıl önce

Capt_unlu

Bütün doğru şıklarımı seçmeliyim ne kadar saçma !

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.