1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Их книга уже здесь."

"Их книга уже здесь."

Çeviri:Onların kitabı zaten burada.

May 16, 2019

5 Yorum


MAYMUN354057

Onları kitabları zaten burada yazdım kabul etmedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kitapları değil kitabı. Çoğul değil


iltimasinci1

    Cogul adı üstünde Onlar "3.ÇOĞUL ŞAHIS"


Zeynabbhuseyn06

    Bir hərf üçün niyə yanlış göndərir


fatimealyazova

    Onların kitabı zaten var olmalıydı amma burada demişler bence mantıksız

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.