1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Size is important to us."

"Size is important to us."

Çeviri:Boyut bizim için önemlidir.

June 2, 2014

26 Yorum


emredeniz07

"For" kullanılması gerekmez mi?

February 2, 2015

HumanExperience

Gerekli değil

August 8, 2019

InciKirogl

Bence de

March 4, 2018

Sezer725597

Doğru

January 12, 2019

ilknr1

Neden "for" değil de "to" kullanılmış?

June 29, 2015

mdemiralp

For:bizim için To: bize

March 10, 2016

sami143280

bu cümlede to yanlış for olmalı diyorsanız İngilizcenin daha çok basindasiniz demektir, cumleye yanlış demeyi bırakıp daha çok İngilizce çalışın derim

January 31, 2019

Tekinn_m

Şakalari okumak icin girdim bu kisma :d

December 4, 2017

Mod.md

Size is important ,- Boyut önemli. to us -> bizim için ve bize göre anlamını sağladığı için cümlede anlam bütünlüğü yaratacaktır.

November 25, 2016

Ferbur1

Bir ilkokul cocugu buraya kadar gelmisse, o bircok konuya hakimdir :) Sakasi bir yana bende de ayni algiyi yapti. Dikkat lutfen.

May 30, 2017

Xx1Selim1xX

sizin forinti versin

June 20, 2019

Aulaires

To yu duymadan for yazmak...

April 11, 2016

MgeNurArgu

To olmali

November 26, 2016

sipan776380

To için de demek yoldaşlar

July 22, 2019

AYK1R1

Bamyalar dışarı

September 23, 2019

elviper6

Size boyda demek değil mi

January 28, 2017

nastheillm

İşlevi moruk

July 8, 2018

hmete117

to yerine for kullanılmalı.

October 10, 2016

genco1453

neden for değil

November 16, 2016

NuriCanAta

DUALİNGO'YU KULLANANLAR ARASINDA, İLKOKUL ÇOCUKLARIMIZIN BULUNDUĞUNU UNUTMAYALIM KÖTÜ ÖRNEK OLMAYIN...

November 21, 2016

karacan75

Size is important for us olmalıü

August 25, 2015

AliAgabey

Bence islevide onemli

January 22, 2016

KenanAydem

Bazilari icinse islevi onemlidir

September 11, 2015

emirsener

Terbiyesiz adam. Burda bayan yada çocuklar da var. Bitmediniz gitti şu memlekette be. Bari eğitim platformlarından uzak durun

May 20, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.