"Eu am crezut că tu ești doctor."

Traducere:I thought you were a doctor.

acum 4 ani

4 comentarii


eugendiaconescu

de ce nu este bine" i thought that you are a doctor".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa cere una din regulile de concordanță a timpurilor în limba engleză.
Dacă în propoziția principală verbul este la trecut (”thought”), atunci verbul din propoziția subordonată nu poate fi decât la un timp trecut (”were”), nu e voie la prezent.

acum 4 ani

Dementu
Dementu

Corect! Dar să știi că am auzit destui americani care nu pun verbul de la final la timpul trecut ci îl lasă la prezent, exact cum zicea eugen :)

acum 4 ani

eugendiaconescu

ok.am inteles .multumesc

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.