Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The training takes six weeks."

Çeviri:Eğitim altı hafta sürer.

0
4 yıl önce

20 Yorum


HakanAslan5

buradaki sürer kısmını anlamadım?

7
Cevap ver4 yıl önce

burhanzdem

Altı hafta boyunca devam eder anlamında...

0
Cevap ver4 yıl önce

AZZZEL1

Antreman yaziyor ama öyle yazinca kabul etmiyor

7
Cevap ver3 yıl önce

ozlena

Altı hafta egitim alınır neden olmuyor

7
Cevap ver3 yıl önce

engin24

Egitim yerine antreman yazdim kabul etmedi?

6
Cevap ver3 yıl önce

burcugld

egitim altı hafta alır olmuyor mu ??

4
Cevap ver3 yıl önce

syelkenci

Egitim alti haftadir cevabi doğru olmalıdır

3
Cevap ver1 yıl önce

nondesuka

Ya da alislirma yazinca da

2
Cevap ver3 yıl önce

MustafaVar9

Buradaki "take" alır anlamında. Yani Türkçesi tam olarak "eğitim 6 hafta alır" Ama Türkçe düşünmediğimiz için eğitim 6 hafta sürer olarak kabul etmeliyiz. DOĞRU MU?

1
Cevap ver1 yıl önce

Mithat41782

Arkadaşlar Türkçe düşünmeyin. Tam olarak şöyle: Eğitim alır altı hafta. Türkçeye uyarlayınca eğitim altı hafta sürer şeklinde oluyor

1
Cevap ver1 yıl önce

RufiYildiz

Egitme yazmak olmuyo?

0
Cevap ver3 yıl önce

aygulce

Çok kısıtlı almış sürekli yanlış veriyor bize de

0
Cevap ver3 yıl önce

RoseVelvet

Antreman yazdim kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

ramazan785137

Eğitim education değil mi

0
Cevap ver1 yıl önce

Prmdfn

education neden degil

0
Cevap ver1 yıl önce

Asuramona1

take almak demek değil mi

0
Cevap ver1 yıl önce

kata129376

Education = egitim trainig ne

0
Cevap ver1 yıl önce

kata129376

Rica etsem cevap verirmisiniz

0
Cevap ver1 yıl önce

Yasemin191816

Bir kelimenin birden fazla karşılığı olabiliyor demek ki training eğitim anlamına da geliyor . Sözlükte eğitim anlamı da yer almakta o yüzden sorun yok bence

0
Cevap ver3 hafta önce

gldwZP
gldwZP

Eğitim altı haftadır

0
Cevap ver5 ay önce