"The training takes six weeks."

Çeviri:Eğitim altı hafta sürer.

4 yıl önce

21 Yorum


HakanAslan5

buradaki sürer kısmını anlamadım?

4 yıl önce

burhanzdem

Altı hafta boyunca devam eder anlamında...

4 yıl önce

ElifIsik5

Takes işte 6 haftanı alır veya 6 hafta sürer anlamına da gelebilir.

1 ay önce

ozlena

Altı hafta egitim alınır neden olmuyor

3 yıl önce

AZZZEL1

Antreman yaziyor ama öyle yazinca kabul etmiyor

4 yıl önce

engin24

Egitim yerine antreman yazdim kabul etmedi?

3 yıl önce

burcugld

egitim altı hafta alır olmuyor mu ??

3 yıl önce

syelkenci

Egitim alti haftadir cevabi doğru olmalıdır

1 yıl önce

nondesuka

Ya da alislirma yazinca da

4 yıl önce

ramazan785137

Eğitim education değil mi

1 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

Aynen

1 ay önce

MustafaVar9

Buradaki "take" alır anlamında. Yani Türkçesi tam olarak "eğitim 6 hafta alır" Ama Türkçe düşünmediğimiz için eğitim 6 hafta sürer olarak kabul etmeliyiz. DOĞRU MU?

1 yıl önce

Mithat41782

Arkadaşlar Türkçe düşünmeyin. Tam olarak şöyle: Eğitim alır altı hafta. Türkçeye uyarlayınca eğitim altı hafta sürer şeklinde oluyor

1 yıl önce

RufiYildiz

Egitme yazmak olmuyo?

4 yıl önce

aygulce

Çok kısıtlı almış sürekli yanlış veriyor bize de

3 yıl önce

mrsel61505

Eğitim altı haftayı alır diyorum. Program ise altı hafta alır deyip kabul etmiyor benim cevabı.

1 yıl önce

Prmdfn

education neden degil

1 yıl önce

Asuramona1

take almak demek değil mi

1 yıl önce

kata129376

Education = egitim trainig ne

1 yıl önce

kata129376

Rica etsem cevap verirmisiniz

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Eğitim altı haftadır

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.