Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Her öğrenci farklı bir tepki verir."

Çeviri:Each student has a different response.

4 yıl önce

8 Yorum


nimesayer61

Every student=her ogrenci degilmidir..each student her bir ogrenci..yani en azindan ikisi de doğru degil mi

4 yıl önce

ErdalTan1

Every dediginizde butun ogrenciler anlami olur

3 hafta önce

Aysamm

has sahiplik bildirmez mi var anlamı katmaz mı? Her öğrencinin farklı bir tepkisi vardır anlamı vermez mi

2 yıl önce

melihelhan

'each student give a different response' doğrusu

çevirideki ise 'her öğrencinin farklı bir tepkisi vardır' anlamına gelir

2 yıl önce

auspices

"Each student reacts a different reaction" neden olmaz?

4 yıl önce

yhanifi1980

Every student give different responses. Doğru olması gerekir diye düşünüyorum. Yanlışım var mı bu konuda.

7 ay önce

yhanifi1980

Every student gives a different response. Bu oldu. Hata yapmışım. Bir kelimesini yazmamıltım ve fiilin s takısını kullanmamışım.

7 ay önce

Lale205872

Every student gives a different reaction yazdım kabul edildi.

1 ay önce