Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The men like wine."

Tłumaczenie:Mężczyźni lubią wino.

4 lata temu

6 komentarzy


GAMERIN85

Nie powinno być "mężczyzna lubi wino"?

3 lata temu

Nokdem

Nie.
mEn- oznacza ze jest ich wielu mAn- oznacza ze jest jeden

3 lata temu

aga332773

Brzmiało jak: Meżczyzna jak wino - man like wine

2 miesiące temu

Pysia23809

Emwue ma rację

2 miesiące temu

Pysia23809

Emaus ma rację

2 miesiące temu

DominikDom134850

Nie powinno byc zamiast "wine" - "beer and vodka" ?

6 dni temu