1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sorry, where is the bathroom…

"Sorry, where is the bathroom?"

Çeviri:Pardon, lavabo nerede?

June 2, 2014

23 Yorum


receptoklu

sorry üzgünüm demek değil mi


Selcen_Ozturk

kullanıldığı yere göre değişir, kimse karşısındakine bir şey soracakken, hele ki tuvaletin yerini soracakken üzgünüm demez :)


BedirhanAydin

"Pardon" da denmez sonuçta Fransızca... Özellikle bu tür soru sorulurken "afedersiniz" ya da "bakar mısınız" gibi cümleye başlanır. Pardon diyenler var ancak doğru değil. Yarı Türkçe yarı yabancı kırması dil konuşmak zaten mantıklı değil. "Sorry benim hatam" veya "okey o zaman görüşürüz" tarzı konuşmak ne kadar mantıklı ise(ki böyle konuşanlar da yok değil) burada da özellikle de dil öğrenme uygulamasında "pardon" kullanılması o kadar mantıklı.


rDenizOner

"Excuse me" daha doğru geliyor benim kulağıma


canan_kls

Pardon Afedersiniz anlamları da taşır


AsLaNSavasmaN

Banyoya lavabo diyen zihniyet... Merhaba...


Kevork59

Bathroom ne zaman lavabo oldu anlamadim ☺


pL6VtGZT

Pardon kelimesi Fransızca bir kelimedir cevap olarak Türkçede kullanılır mı?bence af edersiniz Türkçedir


burak640784

Pardon afedersiniz anlaminda excuse me kelimeside kullanilamaz mi


SevoD.

Pardon fransızca değilmiydi? :)


kubadiy

Pardon ne alaka,?


Alev285288

Bathroom banyo lavoba değil ki ! Onlar direkt ya wc sorarlar ya wc


cevirici

cümleye biraz dikkat etmek lazimmiş .Dinler dinlemez üzgünüm banyo nerede diye yazinca yanliş oldu :D niye üzgünüm dedimki :D ama tabi gerçekten üzgün, ağlamiş ve yüzünü yikamak istiyorsa diye düşünülürse dogru mu olur bilmiyorum ?


VestelKatk

Ordaki üzülmek karşıdakine rahatsızlık verdiği/vereceği için yada onun vaktini alıkoyacağı içindir aslen şahsın kendisi üzgün değil.


OnurKara631257

Teorik öğretilerle yabancı dil öğrenmek imkansızdır. Uygulamada kullanım çok farklı olabilir.


Ramazan_Fidanci

Ben üzgünüm yazdım ama pardon dedo


szsakar

Sorry üzgunum anlamini tasir bundan dolayi cumle uzgunum, banyo nerede olmalidir.


ingilizcem9

Bencede lavabodan kasıt daha çok WC dir.


oguzhan846674

La bebe hela nerede niye olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.