Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sorry, where is the bathroom?"

Çeviri:Pardon, lavabo nerede?

4 yıl önce

9 Yorum


receptoklu

sorry üzgünüm demek değil mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıldığı yere göre değişir, kimse karşısındakine bir şey soracakken, hele ki tuvaletin yerini soracakken üzgünüm demez :)

3 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Banyoya lavabo diyen zihniyet... Merhaba...

3 yıl önce

Kevork59

Bathroom ne zaman lavabo oldu anlamadim ☺

2 yıl önce

burak640784

Pardon afedersiniz anlaminda excuse me kelimeside kullanilamaz mi

2 yıl önce

cevirici

cümleye biraz dikkat etmek lazimmiş .Dinler dinlemez üzgünüm banyo nerede diye yazinca yanliş oldu :D niye üzgünüm dedimki :D ama tabi gerçekten üzgün, ağlamiş ve yüzünü yikamak istiyorsa diye düşünülürse dogru mu olur bilmiyorum ?

3 yıl önce

VestelKatk

Ordaki üzülmek karşıdakine rahatsızlık verdiği/vereceği için yada onun vaktini alıkoyacağı içindir aslen şahsın kendisi üzgün değil.

3 yıl önce

OnurKara631257

Teorik öğretilerle yabancı dil öğrenmek imkansızdır. Uygulamada kullanım çok farklı olabilir.

5 ay önce

ingilizcem9

Bencede lavabodan kasıt daha çok WC dir.

6 ay önce