"Sorry,whereisthebathroom?"

Çeviri:Pardon, lavabo nerede?

4 yıl önce

8 Yorum


receptoklu

sorry üzgünüm demek değil mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıldığı yere göre değişir, kimse karşısındakine bir şey soracakken, hele ki tuvaletin yerini soracakken üzgünüm demez :)

3 yıl önce

BedirhanAydin

"Pardon" da denmez sonuçta Fransızca... Özellikle bu tür soru sorulurken "afedersiniz" ya da "bakar mısınız" gibi cümleye başlanır. Pardon diyenler var ancak doğru değil. Yarı Türkçe yarı yabancı kırması dil konuşmak zaten mantıklı değil. "Sorry benim hatam" veya "okey o zaman görüşürüz" tarzı konuşmak ne kadar mantıklı ise(ki böyle konuşanlar da yok değil) burada da özellikle de dil öğrenme uygulamasında "pardon" kullanılması o kadar mantıklı.

1 ay önce

AsLaNSavasmaN

Banyoya lavabo diyen zihniyet... Merhaba...

3 yıl önce

Kevork59

Bathroom ne zaman lavabo oldu anlamadim ☺

2 yıl önce

burak640784

Pardon afedersiniz anlaminda excuse me kelimeside kullanilamaz mi

2 yıl önce

SevoD.
SevoD.

Pardon fransızca değilmiydi? :)

2 ay önce

pL6VtGZT

Pardon kelimesi Fransızca bir kelimedir cevap olarak Türkçede kullanılır mı?bence af edersiniz Türkçedir

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.