1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men go."

"The men go."

Çeviri:Adamlar gider.

June 2, 2014

14 Yorum


SerhatAkkanat

Yahu allah askina bu seviyeye her bolumu fulleyerekmi geliyosunuz yoksa direk gecip gecipmi cunku daha man la meni ayiramiyosunuz


mertmustaf4

Merhaba peki soylenirken "man"ve "men" i nasıl ayirt edeceğiz,ben kulak asinaligim artsin diye bakmadan,dinleyerek anlamaya calisiyorum,ve burada duydugum" dı men go", doğal olarak "adam gider" yazdım.Bunu ayirt etmek mumkun mi,yada bir ipucu var mi?


Burakdc

The men go derse çoğul; The man goes derse tekil.

Aynı şekilde woman için de: The women go çoğul, the women goes tekil. Fiillerin aldığı eke göre anlayabilirsin.


Burakdc

The woman goes tekil*


fap4freedom

"O erkekler gider." Niçin olmaz? Why God? Why always me? :'(


Selcen_Ozturk

Çünkü o "Those men go"


ibrahim-sami

And he goes ile the men go... ve kadin gider... adamkar gider... go ve goes. . Farkini birisi bana anlatabilir mi?


Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıslar için eklenir, adamlar ise çoğul. bu ingilizcenin en temel kuralı, benim en merak ettiğim (yargılamak içni sormuyorum, gerçekten merak), bunu bilmeden daha önceki seviyeleri nasıl geçtiniz :)

detaylar: https://www.duolingo.com/comment/1430000


tubameryem

the man adam demek degil mi bir yanlislik var


cerentantas

man adam men adamlar


akif_ozoksel

saçma zaten sesteş kelime man ya da men dedigini kestiremem ki


Tanrininkirbacia

Öğrenmiş bulunuyorum


deniz783927

Bazıları meni man diye okuyabilir dikkat edin arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.