Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The men go."

Çeviri:Adamlar gider.

4 yıl önce

9 Yorum


SerhatAkkanat

Yahu allah askina bu seviyeye her bolumu fulleyerekmi geliyosunuz yoksa direk gecip gecipmi cunku daha man la meni ayiramiyosunuz

5 ay önce

fap4freedom

"O erkekler gider." Niçin olmaz? Why God? Why always me? :'(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Çünkü o "Those men go"

4 yıl önce

ibrahim-sami

And he goes ile the men go... ve kadin gider... adamkar gider... go ve goes. . Farkini birisi bana anlatabilir mi?

3 yıl önce

cankuvan

Aynen

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıslar için eklenir, adamlar ise çoğul. bu ingilizcenin en temel kuralı, benim en merak ettiğim (yargılamak içni sormuyorum, gerçekten merak), bunu bilmeden daha önceki seviyeleri nasıl geçtiniz :)

detaylar: https://www.duolingo.com/comment/1430000

3 yıl önce

tubameryem

the man adam demek degil mi bir yanlislik var

3 yıl önce

cerentantas

man adam men adamlar

3 yıl önce

akif_ozoksel

saçma zaten sesteş kelime man ya da men dedigini kestiremem ki

1 yıl önce