"It is my own design."

Fordítás:Ez a saját tervezésem.

June 3, 2014

10 hozzászólás


beren58

szerintem a design-t itt minálunk a Magyarországon a formatervezésre használják, de legyen nektek.A planning szerintem általánosságban tervezés,a ztán ezt meg lehet bővíteni atzzal, ohy mi a bánatot tervez az ember. Családot, házat, utat, pénzügyet. De hát én nem vagyok angol. csak abból indulok ki, hogy ha már a házat designelik, az inkább az enteriőrre vonatkozik és nem a falakra. Szóval legalább Ez a saját formatervem elfogadható lehetne, ha lehetne. ha enm, akkor sem esek kétségbe, legfeljebb 30 mondatot csinálok.

September 24, 2015

1962Nena

egyszerűsítünk, magyarul sablonizálunk, ahelyett, hogy inkább a választékosságra és a változatosságra törekednénk, mert minek az ugye.

August 10, 2016

Deethkae

:D

June 3, 2014

KemNan

Nem fogadta el, hogy: Ezt magam terveztem. :-/ (pedig jónak kellene lennie)

March 24, 2015

galnekkriszta

De a magyar mondatod múlt időben van.

April 10, 2015

1962Nena

hol van itt az elvont fogalom?

August 10, 2016

ZskaJekln

Miért nem jó a választékosnak tűnő Formátum?

October 15, 2017

sziabarbi

Egyedi tervezesem miert nem volt jo? :s

June 17, 2015

1962Nena

szerintem mert kissé eltértünk a témától (elvont fogalmak), meg ami saját az az angolnak nem biztos hogy egyedit is jelent, gondolom én, aztán meg ki tudod

August 10, 2016

aptg.gabi

...mert az own=saját!? Pl. It is my own cat. Ez nem jelentheti az én egyedi macskámat.

October 16, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.