"I am writing books."

Fordítás:Éppen könyveket írok.

4 éve

8 hozzászólás


BLacee
BLacee

Szerintem ez a feladat kicsit sántít. Mert ha pillanatnyi cselekvést fejezünk ki az "I am writing"-gel, akkor az egy (darab) könyv írását jelenti. (nem jellemző, hogy valaki szimultán több könyvet ír az adott pillanatban.) "Éppen könyvet írok" lenne jó ha "I am writing a book" lenne a feladat. Vagy ha valaki több könyv írásában van benne (mostanában és nem ebben a pillanatban), vagy általában könyveket ír, akkor meg egyszerű jelen a jó: "I write books"

4 éve

MartosBogi
MartosBogi

Alapvetően egyetértek. Nekem is furcsa ez a mondat. Bár nyelvtanilag lehetséges, mert a folyamatos jelen jelentHET olyan cselekvést, ami korábban elkezdődött és még most is tart /happening in a period around now/ . De gyakorlatilag tényleg valószínűtlen, hogy valaki több könyvön dolgozik egyidőben, ugyanazon a napon. Én elhagynám a today időhatározót, vagy azt írnám nowadays. :-)

2 éve

gabocamano

lehet, higy vak vagyok, de a today itt nincs leírva. Viszont maga a fordítás nekem sem nagyon magyar

1 éve

karak74

Igazad van, de érdemes tudni, hogy a szerkesztők változtatgatják az anyagot. Ezzel párhuzamosan a hozzászólásokat nem bogarásszák át, na meg másnak se tetszene, ha az Ő hsz-ét önkényesen átírnák, vagy törölnék. (Ezt máshol is csak indokolt esetben teszik meg.) Tehát az átírás/javítás után sok hsz. aktualitását veszti.

1 éve

Nicoleander

Írok könyveket... és nem jó.

2 éve

MbBT91

egyszerre többet ír? elméletileg lehetséges, bár nem tul gyakori

1 éve

LszlRengei

A fejlesztőknek üzenem, hogy a magyar szórend több módon is helyes, ezért jó lenne, ha a különböző megoldásokat is elfogadná a program!

11 hónapja

inci971

Épp könyvet írok- Éppen könyvet írok. Magyarul fordítva mindkettő ugyanaz. !!!

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.