"Yıllarca"

Çeviri:For years

4 yıl önce

10 Yorum


irfan13

Admin acaba bu sitedeki arkadaslarla konusma imkanimiz yok mu ?? Farkli dilleri ogrenmek istiyoruz. Bu sekilde ben birisine o da bana yardim edebilir. Bu sekilde bir sohbet ortaminiz var mi acaba

2 yıl önce

DidemZorer

For hem İÇİN hem de -ca -ce anlamına gelir.

2 yıl önce

emregorgulu

for many years neden olmuyor?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Çünkü çok yıl olmayabilir.

3 yıl önce

hacer_1

years olmaz mı?

4 yıl önce

yusufuyanik

O zaman yıllar olur.

3 yıl önce

Havin705591

Kulübüme katılmak istiyoran kolay:))) Adım:Perfect Team Kodum:KZMKKX

9 ay önce

Yaren7380

Doğrusu ” for years " mış arkadaşlar

2 yıl önce

Okey84

For'un pek çok yerde anlamı gördüm nelerdir

2 yıl önce

abdullah641818

benimle ingilizce konusacak arkaadas varmi ??

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.