"The majority"

Fordítás:A többség

4 éve

8 hozzászólás


braun465775

Félre ne értsetek, sok hibája van ennek a programnak, de a kiejtést illetően - túlnyomó rész - meg kell védenem, mert ugyebár az tanul angolul, aki egyszer használni is akarja majd, az angolok pedig baromira nem foglalkoznak azzal, hogy te bevándorló vagy. Ömlesztik az arcodba a rizsát. Én sokszor azt sem tudom, hogy honnan tudom mit mondott, mert biztos nem tudnám elismételni. Gondolom rájöttetek, hogy Angliában élek. Felejtsétek el, hogy a középiskolai angoltanár hogy mondja, itt csak a bevándorlók beszélnek így. Az angol hadar és olyan, mintha mindig tele lenne a szája!

1 éve

ekisz
ekisz

szerintem érthetetlen az angol

4 éve

toth.tamas85

Már jelentettem mert szerintem is az.

4 éve

cuncika3

Én értem ez egy érrelmes app

2 éve

Zsuzsa956171

En nem ertem.Northern Irelandban elek,es itt tanultam meg angolul,ha lehet igy fogalmazni,mert sokszor nem ertem amit mondanak(hadarnak) nekem.

11 hónapja

KataEgyed

Hát ha valaki ezt érti,gratulálok.

3 éve

Peter421804

Sztem teljesen ertheto.

2 éve

toth.tamas85

Javították, így már szerintem is érthető.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.