1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please, tell me."

"Please, tell me."

Çeviri:Lütfen, anlat bana.

June 3, 2014

146 Yorum


HilalNur12

Lütfen bana söyle dedim. Kabul etti :)


YILDIZ1232

Lütfen bana anlat diyince oluyor


ulyaa777

"Anlat" ve "söyle" sinonim yani yazılışı farklı ama anlamı aynı olduğu için ola bilirmi:)


ahsenem500356

Hayır ingilizce yazacaktın. Duydugunu yaz diyor. Please tell me yazılacak


KaderSar3

Ben lütfen bana söyle dedim kabul etmedi tell anlamak ve söylemek anlamına gelmiyormu kafam karıştı??


pilotuk1

Tell anlat anlamına geliyor


krVar

Hayır yanlış biliyorsun

Please tell me

Lütfen anlat bana

Anlamına gelecek


Cemil331556

Sıralama olarak dediğin gibi olur.. katiliyorum ama mantık olarak LÜTFEN , BANA ANLAT oluyor..


rojda744226

Hayır lütfen bana söyle diyor


rojda744226

Kelimelerin anlamları cümleye göre değişebiliyor


hatice.dur2

"Lutfen Benimle konus" neden olmuyor?


Selcen_Ozturk

konuşmak: talk/speak

tell: anlatmak, söylemek

baya fark var


eyll_kara

Arkadaş şeyle karıştırmıs

Call -aramak ya hani Qeeqdafwyw


ulyaa777

Doğru söylüyorsunuz teşekkürler:)


ramazan154989

Tell yerine tall yazdim kabul etmedi


McahidFurk1

Kardeşim naber yerine haber yazmak gibi bişey biri anlatmak söylemek anlamına geliyo birisi uzun demek bi zahmet kabul etmesin


Bety_Asly

Çünkü tell anlatmak/söylemek anlamında ama tall UZUN anlamına gelir.


gultenakin

tall uzun demek çünkü karşılı bi kelime var yani


saiddalolu

Lutfen beni anlat dedim kabul etmedi


ya-5

lütfen beni anlat değilde lütfen bana anlat olacak ben böyle dedim doğru dedi


Melisa12541

Etmez çünkü: lütfen anlat bana yazacaksiniz


Bety_Asly

Lütfen benimle konuş ve lütfen anlat bana farklı şeylerdir.


Nazire1122

Olmaz konuş ayrı anlat ayrı birşey


aKardeler

Aynen aynisini bnde yazdim kabuk etmedi cok sacma


sena381359

Konuş speak demek "Lütfen bana anlat" olucak


BelenInan

ingilizce yazacaksın


Bety_Asly

Burası soruların cevaplanması için.Gereksiz yorumlara yerimiz yok.


GulenayUra

Lütfen bana söyleyin dedim yanlış dedi doğrusu lütfen bana söyle diyor bu kadar küçük şeylere yanlış denilmez yani.


mesut381841

bu kursa baslamadan once isterseniz bi kelime hazinenizi gelistirin. bu program kelime ogrenme agirlikli degil o yuzden once kelime ogrenin sonra gelip yanlis oldugunu iddia etmeyin


[aktif olmayan kullanıcı]

    Lutfen anlat ?


EmreMertAltay

    tamam yanlış benim ama gerçekten bu kadının sesini anlamak çok zor yaaa


Glbeste4

    De bakaym bana :)


ebrar591105
    • Lutfen bana anlat
    • olmaz...
    • neden olmaz ...
    • çünkü... Çünkü ... Ben türkçe yi bu kadar biliyorum... ing... anla...

ArapAli2

    Lutfen bana söyle


ElifaysemK

    Emoji koyunca doğru yada yanlış diyo çünkü denedim


A11Z16

    "Lütfen anlat" dedim kabul etmedi


Mert712583

    Lütfen bana annat dicek tim ama lütfen bana dedim


ibrahim688739

    Alti cizili olunca dokunun turcesi yada


IbrahimCiy

    Ulan lutfen anlat bana dedim kabul etmedi


Rblx_SelincikPro

    Lütfen söyle dedim olmadı


zelihaa9

    duyduğunu yaz diyor lakin kabul etmedi virgül için.. hal bu ki cevap aynı..


Zeynep253199

    Hayır tell anlatma ve söylemek anlamına gelir!!


unicornmyfriend
    1. Kontrol Noktasiii

eda166046

    Aslında tell konuşmak anlatmak anlamı ama ben "Lütfen, konuş benimle" yazdım kabul etmedi söylemek konuşmak işte ama talk konuşmak kafam karıştı???


Bar18797

    "Lütfen anlat bana" niye olmadı.


Smeyye895968

    Please tall me yazdım virgül almadı diye kabul etmedi


Berfin137

    Tall değil tell yazcaktın -_-


Seda379903

    Virgulden degil o tell


Melisa12541

    Virgülle alakasi yok tell me yazicaksiniz


klcemir

    Hangi durumlarda "tell" hangi durumlarda "say" kullanılır?


KylarKylar1

    Bildiğim kadarını paylaşayım. "tell" anlatmak. "say" ise söylemek. Şöyle ki; I say you =sana söylerim I tell you =sana anlatırım.


Yakupeker1

    lütfen beni anlat olmazmı


YlmazEmre

    Söyle bana lütfen olmadı?


rumystar12

    Mikrafon tam algilamiyor 2 saattir konusuyom


Furkan818197

    100 kişilik kulübe sizleride bekleriz R8EM42 (Matraks)


KylarKylar1

    Gruplar 50 kisilik benim bildiğim kadarıyla :D


behzadturk

    Hayir 10000 kişilik


biringiliz2

    Lütfen bana söyle yazdım kabul etmedi


cenk126316

    lütfen'i sona yazmak olmaz mı bana anlat lütfen şeklinde...


EslemESEN1

    Türkçemizde "Lütfen, bana anlat." daha anlamlı oluyor.


elifsinem10

    Neden lütfen bama söyleyin olmadı


yakuza123

    tell aramak degilmiydi :/


niluferilkokul3

    Bu sorular çok zor geliyo


Emre61276

    Lütfen beni anlat neden olmuyor


AyeLaf

    Lütfen, beni/bana anlat! Nasıl anlıycaz?


Bety_Asly

    Bana ve beni farklı


fenerli1901

    Lutfen bana soyle de olur


kturedi6

    ?????????¿¿¿¿¿¿¿?????!


Ece549962

    Ne anlatıcak acaba


Ece549962

    Ben kolay bir soruydu


sena165490

    Bana anlatla aynı


sselenyum

    Dediği anlasilmiyor


Eyll141378

    Please tall me olcak yaaa


BayanBen

    Of ingilizcem neden bu kadar güzel


Canan750135

    Lütfen bana anlat dedim kabul etmiyor çok saçma!


01adem

    Bana anlat ile anlat bana arasındaki fark nedir


Yamur908865

    Lütfen bana anlat yazdım olmadı:(


arif54736

    Dall mi diyo th karisimi sekilde soylemesi gerekmiyo mu


FearlesHCG

    Lütfen,söyle bana neden olmadı ki


AyeEla7

    Yah sadece me yerine em yazdığım için yanlış saydı


elaleM3

    Ben . Lütfen bana anlat yazdım doğru çıktı


kskskrn

    Lütfen bana anlatın dedim kabul etmedi neden? Karşımda 2 kişi varsa diyelim ki?


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Lutfen anlat kabul edilmeli


rilianxi

      Söyle isn't even one of the translations given for tell. >:(


BengisuMoo

      "Söyleyin" olmadı


bhelinn

      Tell fiili burada anlatmak anlamına gelir. Ama eğer say (söylemek) fiili tell fiili yerine kullanılmış olsaydı cevabınız doğru olurdu. :)


bilgekaganyilmaz

      Lütfen beni anlat neden olmadı?


arirew

      "lutfen bana anlat" beni den sonra eylem gelemez.


SametMitha

      "Lütfen bana de." ya da "Bana de lütfen." neden kabul edilmiyor?


arirew

      "lutfen bana anlat" kelimelerin uzerlerine tiklayarak ne anlama geldiklerini gorebilirsiniz


suveyda-61

      ''lütfen bana anlatır mısın?'' kabul edilir mi?


usufuanik

      Hayır, bu bir soru cümlesi değildir.


Aslzlemele

      Lutfen soyle / anlat bana


ericantona

      "Lütfen, anlat bana" cevabını neden kabul etmiyor? Tell'in iki anlamı yok mu "anlatmak ve söylemek"


ssecoo

      lütfen bana söyleyin niçin yanlış?


UzatmaKablo

      ''Lütfen, bana anlatın'' neden olmuyor?


RabiaG53

      geniş zaman olması lazım ondan


fatmaB17

      "lütfen bana söyle" neden olmuyor?


s.evecenolmak

      Tell olcakmış illede ben tall dedim böyle mi öğretiyorsunuz


bhelinn

      Tall uzun demek tell anlat demek arada büyük fark var. Yanlış yazmış olabilirsinz ama bunun öğretme şekilleriyle ne alakası olduğunu anlayamadım?


bhelinn

      Tall uzun demektir ama tell anlatmak fiilidir dolayısıyla kabul edilmez.


yosrataha

      lütfen bana haber ver .... bu çevirme mümkün mü? çünkü tell daha ifadesi var mesla söylemek , demek ve haber vermek ...öyle mi?


milletvekili

      Tell to me olması gerekmiyor mu bana olması için . beni anlatta olabilir çünkü .


DamlaAydnl

      Lütfen bana soyleyin dedim kabul etmedi


behzadturk

      "Soyleyin" yalniş... soyle veya anlat doğrusu


muktedaferda

      bana lütfen anlat olmadı


Ilhanaydod

      "Söyleyin" dedim kabul etmedi


serkandeniiz

      soruda kisi belirtilmedigi icin cevapta (sen) lutfen bana anlat yada (siz) lutfen bana anlatin veya soyle soyleyin olabilirdi...


elif.su542

      Talk plase falan diyo yanlis yaa


enes979084

      lütfen anlatır mısında olur


omerhasanov

      please dal me?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Sevgi608144

      Lütfen bana anlat olmuyor ndn ya


ahmedxan

      ''Tell my why'' Burdan biliyorum :)


libentina

      Say/Tell/Speak/Talk kullanım farkları ile ilgili bi yazı paylaşılsa güzel olur aslında.


C0S4R

      söylemek/anlatmak bunlar karışmaz zaten. Diğer ikisine gelirsek aralarında belirgin fark yoktur. Aynı anlamı taşırlar ( konuşmak ). Ayırt edebileceğin çok belirgin bir kuralı var mı bilmiyorum. Yanlız bildiğim şu dur ki speak resmi konuşmalar için kullanılır. Birde konuşma veya bir dil yeteneğinden bahsediliyorsa "speak" kullanılır.

      I speak english gibi :)


yukselerol

      Lutfen anlat beni ile farki nedir


vethekimmete

      Lütfen anlat bana ile lütfen anlat beni arasında baya fark var !


Rashida72

      What's the difference between ( beni / bana) ? Answer me in English please !


ahlavya

      Bana means "to me" .He comes to me = bana geliyor. Beni is like "me" for exemple he loves me= beni seviyor


BerkanBaba

      Bana geliyor olmaz. Bana gelir olur. Genis zamanda kullandiniz kelimeyi bknz: come"s"

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.