1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please, tell me."

"Please, tell me."

Çeviri:Lütfen, anlat bana.

June 3, 2014

7 Yorum


HilalNur12

Lütfen bana söyle dedim. Kabul etti :)

April 7, 2016

McahitGkha

.

November 2, 2019

KaderSar3

Ben lütfen bana söyle dedim kabul etmedi tell anlamak ve söylemek anlamına gelmiyormu kafam karıştı??

November 17, 2018

hatice.dur2

"Lutfen Benimle konus" neden olmuyor?

June 3, 2014

Selcen_Ozturk

konuşmak: talk/speak

tell: anlatmak, söylemek

baya fark var

June 3, 2014

eyll_kara

Arkadaş şeyle karıştırmıs

Call -aramak ya hani Qeeqdafwyw

September 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.