1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please, tell me."

"Please, tell me."

Çeviri:Lütfen, anlat bana.

June 3, 2014

52 Yorum


HilalNur12

Lütfen bana söyle dedim. Kabul etti :)


YILDIZ_1232

Lütfen bana anlat diyince oluyor


ulyaa777

"Anlat" ve "söyle" sinonim yani yazılışı farklı ama anlamı aynı olduğu için ola bilirmi:)


KaderSar3

Ben lütfen bana söyle dedim kabul etmedi tell anlamak ve söylemek anlamına gelmiyormu kafam karıştı??


pilotuk1

Tell anlat anlamına geliyor


krVar

Hayır yanlış biliyorsun

Please tell me

Lütfen anlat bana

Anlamına gelecek


hatice.dur2

"Lutfen Benimle konus" neden olmuyor?


Selcen_Ozturk

konuşmak: talk/speak

tell: anlatmak, söylemek

baya fark var


eyll_kara

Arkadaş şeyle karıştırmıs

Call -aramak ya hani Qeeqdafwyw


ulyaa777

Doğru söylüyorsunuz teşekkürler:)


Bety_Asly

Lütfen benimle konuş ve lütfen anlat bana farklı şeylerdir.


Nazire1122

Olmaz konuş ayrı anlat ayrı birşey


gogogo260245

Konuşmak ve anlatmak aynı anlamda değil maI


Bero.Ahpo

çünkü tell anlat demek speak konuşmak demek


GulenayUra

Lütfen bana söyleyin dedim yanlış dedi doğrusu lütfen bana söyle diyor bu kadar küçük şeylere yanlış denilmez yani.


mesut381841

bu kursa baslamadan once isterseniz bi kelime hazinenizi gelistirin. bu program kelime ogrenme agirlikli degil o yuzden once kelime ogrenin sonra gelip yanlis oldugunu iddia etmeyin


[aktif olmayan kullanıcı]

    Lutfen anlat ?


EmreMertAltay

    tamam yanlış benim ama gerçekten bu kadının sesini anlamak çok zor yaaa


Glbeste4

    De bakaym bana :)


ebrar591105
    • Lutfen bana anlat
    • olmaz...
    • neden olmaz ...
    • çünkü... Çünkü ... Ben türkçe yi bu kadar biliyorum... ing... anla...

ArapAli2

    Lutfen bana söyle


ElifaysemK

    Emoji koyunca doğru yada yanlış diyo çünkü denedim


A11Z16

    "Lütfen anlat" dedim kabul etmedi


Mert712583

    Lütfen bana annat dicek tim ama lütfen bana dedim


ibrahim688739

    Alti cizili olunca dokunun turcesi yada


IbrahimCiy

    Ulan lutfen anlat bana dedim kabul etmedi


Rblx_SelotheMia

    Lütfen söyle dedim olmadı


zelihaa9

    duyduğunu yaz diyor lakin kabul etmedi virgül için.. hal bu ki cevap aynı..


Zeynep253199

    Hayır tell anlatma ve söylemek anlamına gelir!!


BasariliKucukKiz

    Aslında tell konuşmak anlatmak anlamı ama ben "Lütfen, konuş benimle" yazdım kabul etmedi söylemek konuşmak işte ama talk konuşmak kafam karıştı???


Bar18797

    "Lütfen anlat bana" niye olmadı.


narkocaba

    Hihhsnxnxmla Wodjxmz!lalkrkcmzmakwkoeieidjcms!akwjjeidixjska!q!w


narkocaba

    Ejxjjskmxmzm!zkzkzkx


_seina_

    Ha bide dert dinliycen yani duocum?


SeherGrg

    Lütfen de bana deyince olmuyor ama anlamda "demek" yazıyor ironiye gel


ElifOtg

    Lütfen bana anlat dediğimde . Doğru çıktı


World.of.dreams

    Cevap:Lutfen bana soyle


cicekk3

    Bende lutfen beni ara olarak biliyordum.bu sekildede cevirilebilirmi ?


Guvanch972364

    "Lütfen bana söyleyin" neden olmuyor?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.