"Until recently"

Çeviri:Yakın zamana kadar

June 3, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

zcanyce

son zamana kadar yazdım yediniz yine canımı of of

June 3, 2014

gulenzek

"Son zamana kadar." olmaz mı?

November 10, 2014

drasarac1

Seslendirmelerde net anlasilmiyor. Until' i on kez dinledim ama anlamadim

November 16, 2014

Lisa_Jisoo

Okumanda mı yok

October 2, 2019

alleskla

türkçede son günlere kadar diye birşey kullanılmaz bence,son zamanlarda daha sık kullanılır ,burada bir anlam hatası var...

December 4, 2016

GalaSilva1

Son zamanlara dek yazdım kabul edilmedi !

April 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.