Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Until recently"

Çeviri:Yakın zamana kadar

4 yıl önce

6 Yorum


zcanyce

son zamana kadar yazdım yediniz yine canımı of of

4 yıl önce

ranpu
ranpu

son günlere dek yazdım kalbim kırıldı

3 yıl önce

gulenzek

"Son zamana kadar." olmaz mı?

3 yıl önce

drasarac1
drasarac1

Seslendirmelerde net anlasilmiyor. Until' i on kez dinledim ama anlamadim

3 yıl önce

alleskla

türkçede son günlere kadar diye birşey kullanılmaz bence,son zamanlarda daha sık kullanılır ,burada bir anlam hatası var...

1 yıl önce

GalaSilva1

Son zamanlara dek yazdım kabul edilmedi !

3 ay önce