1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am here to recover my daug…

"I am here to recover my daughter."

Çeviri:Kızımı iyileştirmek için buradayım.

June 3, 2014

9 Yorum


forhan

ben kızımı geri almak için buradayım olmaz mı?


AliVelerci

Recover korumakta :) bilmiom ya ?


TuncayKrgl

recover iyileştirmek anlamında geri almak re-take olabilir


maroon51

To yerine for kullanmamiz gerekmez mi


kablll

Ben kızımı geri almak için buradayım


givemeatoast

bu cümlede ' recover ' iyileştirmek anlamında kullanılmış.


gulhan544799

To heal iyileştirmek anlamindaymis. Onu kullansak olmaz mı?


ozanteoman

Kızımın iyileşmesi için buradayım da olmaz mı ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.