1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I say yes."

"I say yes."

Çeviri:Ben evet derim.

June 3, 2014

27 Yorum


pelinnur2

Ayy hep anı şey

September 9, 2015

furkan267246

Bir onceki sorunun zıttı.

May 30, 2017

lakman2

Ben hayır derim

August 3, 2017

yuxexes53

evet söylerim olmadı :( say söylemek, demek manasında değil miydi?

November 1, 2015

drhaci

ı say yes = ben evet derim. yanlışlık nerede

November 3, 2014

Ali_Baybars

there is no "ı" letter in the English alphabet

January 8, 2015

ReyyanGk

Aynen yaa

June 9, 2015

Adem60115

Büyük yazarken I Küçük yazarken i

February 15, 2018

Adem60115

Küçük yazarken i , büyük yazarken I

February 15, 2018

metinkazan

Demek ki ingilizce dil mantığını anlamak gerek.Bu da baslangıc seviyesinde zor...

August 22, 2015

meyouuu

Says diyo bende says yazdım tanışmış

November 20, 2015

saner26

devrik cümle kabul edilmiyor galiba doğru mudur ?

December 25, 2015

o9wKc

Yes

December 4, 2017

esra377

Say anlami demek mi söylemek mi

February 13, 2016

AysegulYil2

Yetenek sizsiniz geldi aklıma:D

February 23, 2016

faruk908701

yes

August 28, 2016

EmreAtasoy1

evet söylüyorum yazdım kabul etmedi. evet diyorum olcakmış cok farkli ya sanki.

October 30, 2016

bugraninhesabi

Bana evet derler." Çeviri: They tell me yes.

Burada bir arkadaşımız tell kelimesinin demek say kelimesinin söylemek anlamına geldiğini söylemiş öyleyse burada I tell yes olması gerekmez mi ?

February 2, 2017

Nisanur2008

Derim ile de rin farkı ne

March 27, 2017

feyza123456789

zaman zamirleri çok fark ediyor

April 11, 2017

emir204248

Bende

April 18, 2017

selcukcelik1960

Ben demeye gerek yok ki türkçede

June 29, 2017

ufuk436226

Neden şimdiki zamanda? Yani şimdiki zamanda olması için "am" olması gerekmiyormu

July 22, 2017

zorroztr

"Ben derim evet"dedim saymadı.

September 14, 2017

kuzeytibet2
December 3, 2017

TwistKhan

"Ben evet derim." yerine "Evet derim." yazdım, kabul etmedi. Nesi yanlış, lütfen biri anlatsın...

May 2, 2018

-PJM-

Arkadaşlar "evet, söylerim" cümlesi "Yes, I say" olurdu. Karıştırmayın.

June 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.