1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I say yes."

"I say yes."

Çeviri:Ben evet derim.

June 3, 2014

40 Yorum


sinan294599

oyle olmaliki tekrar yaparak ogrenesin


MuratEmin_06

Evet hep aynısı çıkıyor öf


furkan267246

Bir onceki sorunun zıttı.


Melis7047

Yorumların çoğu türk.


Melis7047

Yorumların çoğu türk.


TunaBey2

Esma 760022 resmin çok tatlı


saner26

devrik cümle kabul edilmiyor galiba doğru mudur ?


esra377

Say anlami demek mi söylemek mi


AysegulYil2

Yetenek sizsiniz geldi aklıma:D


EmreAtasoy1

evet söylüyorum yazdım kabul etmedi. evet diyorum olcakmış cok farkli ya sanki.


bugraninhesabi

Bana evet derler." Çeviri: They tell me yes.

Burada bir arkadaşımız tell kelimesinin demek say kelimesinin söylemek anlamına geldiğini söylemiş öyleyse burada I tell yes olması gerekmez mi ?


Bediha06

Tell=anlatmak,bahsetmek.Say=söylemek,demek.


Nisanur2008

Derim ile de rin farkı ne


feyza547

zaman zamirleri çok fark ediyor


selcukcelik1960

Ben demeye gerek yok ki türkçede


ufuk436226

Neden şimdiki zamanda? Yani şimdiki zamanda olması için "am" olması gerekmiyormu


lakman2

Ben hayır derim


zorroztr

"Ben derim evet"dedim saymadı.


TwistKhan

"Ben evet derim." yerine "Evet derim." yazdım, kabul etmedi. Nesi yanlış, lütfen biri anlatsın...


melisa_kale

Belki yanlış yazmışsındir bilmiyorum ama bende sıkıntı yok yanlış yazmadıysan telefon yada tabletinde sıkınntı vardır


melisa_kale

Belki yanlış yazmışsındir bilmiyorum ama ben.de sıkıntı yok yanlış yazmadıysan telefon yada tabletinde sıkınntı vardır


-PJM-

Arkadaşlar "evet, söylerim" cümlesi "Yes, I say" olurdu. Karıştırmayın.


TunaBey2

Bunu yapamayan yok değil mi :ben daha 10 yaşındayım ama yapıyorum. Bunu yapamıyorum demeyin : ben bunu çooooooook kolay şekilde yaptım.


TunaBey2

Yaaaaaaa biraz soruyla uğraşın lütfen çok basit


melisa_kale

Ya en kotü şey ben biliyorum ne yazcağmı ama elimi algılamıyo yada farklı hi kelimeye basıyorum yanlış oluyo ya şimdi yeniden can kazancam ve yeniden deniycem oooooooyyyy oyyyy

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.