1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I say yes."

"I say yes."

Çeviri:Ben evet derim.

June 3, 2014

25 Yorum


sinan294599

oyle olmaliki tekrar yaparak ogrenesin


furkan267246

Bir onceki sorunun zıttı.


saner26

devrik cümle kabul edilmiyor galiba doğru mudur ?


esra377

Say anlami demek mi söylemek mi


AysegulYil2

Yetenek sizsiniz geldi aklıma:D


EmreAtasoy1

evet söylüyorum yazdım kabul etmedi. evet diyorum olcakmış cok farkli ya sanki.


bugraninhesabi

Bana evet derler." Çeviri: They tell me yes.

Burada bir arkadaşımız tell kelimesinin demek say kelimesinin söylemek anlamına geldiğini söylemiş öyleyse burada I tell yes olması gerekmez mi ?


Bediha06

Tell=anlatmak,bahsetmek.Say=söylemek,demek.


Nisanur2008

Derim ile de rin farkı ne


feyza547

zaman zamirleri çok fark ediyor


selcukcelik1960

Ben demeye gerek yok ki türkçede


ufuk436226

Neden şimdiki zamanda? Yani şimdiki zamanda olması için "am" olması gerekmiyormu


lakman2

Ben hayır derim


zorroztr

"Ben derim evet"dedim saymadı.


TwistKhan

"Ben evet derim." yerine "Evet derim." yazdım, kabul etmedi. Nesi yanlış, lütfen biri anlatsın...


-PJM-

Arkadaşlar "evet, söylerim" cümlesi "Yes, I say" olurdu. Karıştırmayın.


Mahsumtrk1

Bir önceki soru yaa


Rdvan675059

Ben diyorum olmalı


Bediha06

I say yes!Ben bu işte varım/Katılırım/Okey/Gelirim/Sinemaya gideceğiz ne dersin varmısın?I say yes!Benim için no problem!Varım.


albinozeytin

Evlilik teklifi alırım belki. Öğrendiğim iyi oldu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.